معرفی فیلم گری هوند (Greyhound) تام هنکس

[ad id='39844']

[quote]فیلم Greyhound اقتباسی از رمان The Good Shepherd ، اثر سی. اس. فارستر است.هنکس نقش کاپیتان ارنست کراوس را در این فیلم بازی کرده است[/quote]

 

خلاصه داستان فیلم

در روزهای اولیه جنگ جهانی دوم، یک کاروان بین‌المللی که از ۳۷ کشتی نیروهای متفقین تشکیل شده است، به رهبری کاپیتان ارنست کراوس با بازی تام هنکس که اولین فرمانده یک ناوشکن در ایالات متحده آمریکا است، در حال عبور از شمال اقیانوس اطلس است که توسط گروهی از قایق‌های شکاری آلمان نازی تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

تام هنکس، استیون گراهام، الیزابت شو، راب مورگان، کارل گلوسمن، لی نوریس و مانوئل گارسیا رولفو، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند

کار نوشتن فیلمنامه این فیلم توسط خود تام هنکس انجام شده است فیلمبرداری این فیلم قرار است به‌ زودی در شهر بتن روژ در ایالت لوئیزیانا آغاز شود.

کمپانی سونی پیکچرز  اعلام کرده بود که فیلم Greyhound قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ روی پرده‌ٔ سینما برود که البته این تاریخ نیز عوض شد. در این تاریخ، این اثر باید با فیلم Shazam رقابت می‌کرد، اما طبق اعلام جدید کمپانی سونی پیکچرز، فیلم جدید تام هنکس در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد و سونی پیکچرز دلیل این تأخیر در اکران را هم اعلام نکرده است. علاوه بر این فیلم، دیگر فیلم کمپانی سونی پیکچرز که در آن هم تام هنکس ایفاگر نقش اصلی است، یعنی فیلم A Beautiful Day in the Neighborhood  هم چند هفته‌ای تأخیر خورده است و همزمان با اکران انیمیشن Frozen 2 روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *