نمایش «گندم تلخ» رسوایی جنسی هاروی واینستاین به روی صحنه می رود

[ad id='39844']

[quote]«جان مَلکوویچ» برای اولین بار پس از بیش از ۳۰ سال با بازی در نمایشنامه‌ای اثر «دیوید مامت» ملهم از «هاروی واینستاین» به صحنه بازمی‌گردد.[/quote]

 

در این نمایش با عنوان «گندم تلخ» ملکوویچ در نقش «بارنی فِین» مدیر یک استودیوی هالیوودی که از جلال و شکوه به زیر کشیده شده، بازی می‌کند. این هنرپیشه در گفتگو با رادیو بی‌بی‌سی گفت که اگرچه مامت از رسوایی هاروی واینستاین به عنوان منبع الهام برای آنچه که او آن را به عنوان «نمایش سیاه» توصیف می‌کند، لیکن شخصیت «فِین» مستقیما برمبنای واینستاین نیست.

این نمایش به کارگردانی دیوید مامت از هفتم ماه ژوئن تا چهاردهم سپتامبر در سالن «گاریک تیه‌تِر» در تئاتر«وست اِند» لندن به روی صحنه خواهد رفت. «دون ماکیچان» در نقش «سوندرا» دستیار آقای «فِین» ظاهر می‌شود.

مامت کارنامه درخشانی در تئاتر دارد. او در سال ۱۹۹۳ نمایش «اولِنا» را نوشت. داستان نمایش در مورد یک پروفسور بود که متهم به تعرض و تجاوز جنسی است.

این نمایش در لندن به اجرا گذاشته شد. «هارولد پینتر» کارگردانی آن را برعهده داشت و «دیوید سوشه» هنرپیشه نقش معروف «هرکول پوآرو» نیز نقش اصلی این نمایش را ایفا کرد. ملکوویچ نیز تجربه ایفای نقش «پوآرو» را در یکی از آخرین اقتباس‌ها از رمان آگاتا کریستی که برای بی‌بی‌سی ساخته شد، در کارنامه هنری خود دارد.

هاروی واینستاین از سرشناس‌ترین تهیه‌کنندگان هالیوودی است که سال گذشته با چندین مورد اتهامات تجاوز و تعرض جنسی مواجه شد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *