بهترین پوزیشن های رابطه جنسی معقدی

[ad id='39844']

 

۱- حالت گربه

برای انجام این پوزیشن مقعدی زن باید به روی کمر دراز کشیده و با استفاده از آرنج های خود بالا تنه اش را بالا بیاورد. پا های او نیز باید صاف و با فاصله باشد. مرد نیز صورت به صورت روی بدن همسر خود قرار میگیرد و بالا تنه خود را با استفاده از دست هایش بالا نگه میدارد. پا های مرد باید نزدیک هم و بین پا های زن قرار داشته باشد. در این پوزیشن رابطه مقعدی، مرد می تواند همزمان گردن و لب های همسر خود را ببوسد.

۲٫ حالت ونوس

در این پوزیشن زن می ایستد، کمی رو به جلو خم میشود و دست های خود را برای تکیه گاه کردن روی زانو ها قرار میدهد. مرد پشت زن قرار گرفته و کمی به بغل متمایل میشود، یک پا را خم میکند و به عنوان تکیه گاه استفاده میکند. سپس مرد دست های خود را بر روی باسن زن قرار داده و دخول میکند.

۳٫ حالت دختر گاوچران

برای انجام این پوزیشن رابطه مقعدی مرد به روی کمر دراز کشید و پا های خود را باز میکند. زن نیز در حالت چهار دست و پا بر روی مرد قرار میگیرد. سپس مرد میتواند کمی پا های خود را از قسمت زانو ها خم کند و دخول انجام دهد.

۴٫ حالت قاشق

پوزیشن قاشق برای رابطه مقعدی ریلکس و آرام بسیار عالی است. برای انجام این شکل از پوزیشن قاشقی زن به روی پهلو دراز کشیده و پا راست خود را کمی از قسمت زانو خم میکند. مرد پشت زن میخوابد و با یکی از دستان خود کمر او را گرفته و یا واژن همسرش را تحریک میکند. پا های مرد نیز دقیقا مثل زن است یعنی پای راست اندکی خم شده و پای چپ صاف است.

۵٫ حالت عقرب

برای انجام این پوزیشن برای رابطه مقعدی زن رو به جلو و بر روی یک بالشت دراز می کشد و پا های خود را خم و باز میکند. سپس مرد روی زن قرار میگیرد  و دست ها و پا های خود را صاف در اطراف بدن زن قرار میدهد. دست ها باید بصورت مشت شده باشد تا بتوان بر روی آن ها تکیه گاه ایجاد کرد. به علاوه، در این پوزیشن مرد باید بر روی پنجه پای خود قرار داشته باشد تا بتواند به راحتی و با سرعت بیشتر دخول کند.

۶٫ حالت سگی

در این حالت پوزیشن سگی برای نزدیکی مقعدی اکثر حرکات را مرد انجام میدهد اما زن هم م یتواند به همان اندازه حرکت کرده و در رابطه جنسی سهیم باشد. برای انجام این پوزیشن زن در حالت چهار دست و پار قرار گرفته و آرنج ها و زانو های خود را کمی باز میکند و مرد نیز با گرفتن مو های او، سر زن را صاف نگه می دارد. مرد نیز پشت زن زانو می زند و دخول را انجام میدهد. این پوزیشن یکی از محبوب ترین پوزیشن های رابطه در سراسر دنیا میباشد چراکه برای رابطه جنسی مقعدی بسیار مناسب است و نیز دخول عمیق می باشد و همچنین زوجین میتوانند رابطه خیلی صمیمانه ای داشته باشند. در این پوزیشن مرد میتواند بدن زن را بطور کامل ببیند و ارضا شدن در این حالت میتواند در عرض چند دقیقه انجام شود!

۷٫ حالت عقاب

این پوزیشن هم از خانواده پوزیشن های میشنری میباشد و برای رابطه مقعدی ایده آل است. برای انجام این پوزیشن زن باید به روی کمر خود دراز بکشد و پا های خودش را بالا آورده، از هم باز کرده و به قدری بالا بیاورد که به سینه هایش برسد. مرد نیز باید بر روی بدن زن بیافتد و کف دستان و زانو های خودش را تکیه گاه قرار دهد. در این حالت زن می تواند پا های خود را در کنار و یا بر روی شانه های همسر خود قرار داده و با دستانش باسن او را تحریک کند.

۸٫ حالت برج ثور

برای انجام دادن این شکل از پوزیشن داگ استایل برای رابطه مقعدی مرد باید بصورت مستقیم بایستد و پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کند. زن نیز به گونه ای باید جلوی مرد قرار بگیر که تنها باسن او با شریک جنسی خود تماس داشته باشد. سپس زن باید رو به جلو هم شود و دستان خود را تا نزدیکی انگشت هاش شصت پا، پایین بیاورد. مرد با در اختیار گرفتن باسن و لگن زن دخول می کند.

[ad id='39844']

29 دیدگاه دربارهٔ «بهترین پوزیشن های رابطه جنسی معقدی»

  1. سلام ،،دوست دخترم ۵ ماه پیش ازدواج کرد ،از من شش سال بزرگتر بود،،از من فقط رابطه جنسی میخواست،،منم مردونه میکردمش،،حالا دختر ،بیوه،فقط مونث باشه،۳۱سال دارم ،،شرایطی هم باشه،مشکلی نیست

  2. روی شکم دراز بکشه و تا جایی که میتونه باسن خود را بالا بیاره . مرد روی او میخوابه و در باسن برجسته او دخول میکند

    1. سلام خوبی. اگه واقعا راست میگی که تنهایی منم واقعا تنهام میشه بیشتر باهم آشنا بشیم؟منتظرم ج بدی

  3. حالت درازکش.زن روی شکم دارز میکشد پاهارو بهم میچسبونه.مردم روی زن دراز میکشه شکمش روی کمر زن قرار میگیره آرنجهارو خم میکنه وتکیهگاه قرارمیده و دخول انجام میشه

    1. روی شکم دراز بکشه و تا جایی که میتونه باسن خود را بالا بیاره . مرد روی او میخوابه و در باسن برجسته او دخول میکند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *