شایعه انتشار بازی Batman Arkham Crisis در سال ۲۰۱۹

[ad id='39844']

 

زومجی این اواخر یک‌سری تصویر مفهومی به شعبه مونترال کمپانی برادران وارنر نسبت داده می‌شد که رویارویی بتمن با کاراکتر Court Of Owls را نمایش می‌داد و از آن، نتیجه گرفته می‌شد که بازی بعدی این استودیو پیرامون شخصیت محبوب بتمن خواهد بود. حالا یکی از کاربران انجمن Resetera ساعاتی قبل یک‌سری اطلاعات جدید از بازی بعدی این استودیو منتشر کرده که Batman Arkham Crisis نام دارد و در سال ۲۰۱۹ هم منتشر خواهد شد!

طبق اطلاعاتی که این شخص از یکی از تست‌کننده‌های بازی که تعدادشان ۳۳ نفر بوده منتشر کرده، این بازی به‌مدت دو سال در دست ساخت بوده و سال ۲۰۱۹، سال عرضه‌ی نهایی‌ آن خواهد بود. طبق این اطلاعات، بازی در شماره‌ی مارس (اسفند ۹۷-فروردین ۹۸) مجله‌ی گیم‌اینفورمر معرفی و در نهایت، بازی در شب هالووین سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود و اگر هم در این شب منتشر نشد، فردایش یعنی یک نوامبر ۲۰۱۹ که مصادف است با روز جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸، در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. 

اما برویم سراغ خود بازی. شخص تست‌کننده که این اطلاعات هیجان‌انگیز را فاش کرده، اعلام کرده که بازی قرار است داستان رویارویی بتمن و Court Of Owls را روایت کند؛ جایی که Court Of Owls به گاتهام، بتمن و همه چیز حمله می‌کند و شورش آرکهام (Arkham Crisis) برپا می‌شود. گفتنی است که Court Of Owls گروه منفی اصلی داستان است و این بازی قرار است یک داستان پیچیده را روایت کند. به‌گفته‌ی شخص تست‌کننده، بازی ۱۲ چپتر یا اکت (Act) مختلف خواهد داشت که هرکدام یک ساعت به‌طول می‌انجامند؛ در چپتر سوم کاراکتر نایت‌وینگ به شهر بلادهِیوِن بازخواهد گشت و در چپتر ۶، با جیسون تاد ملاقات خواهیم کرد. بازی ۳ ساعت محتوا برای روایت ماجراهای هر یک از ماموریت‌های جانبی خواهد داشت و در این ماموریت‌ها شاهد بازگشت کاراکترهایی شرور مثل بلک مسک، هارلی کویین و ریدلر خواهیم بود. صحبت از ریدلر شد؛ در این بازی قرار نیست شاهد معماها و تروفی‌های ریدلر باشیم و به‌جای آن‌ها ۳۱ چالش سخت قرار است بازیکنان را درگیر خودشان بکنند.

اما گیم‌پلی بازی: سیستم‌های زد و خورد سیال و مخفی‌کاری خاص مجموعه‌ی بتمن آرکام گیم‌پلی «آرکام کرایسیس» را سر و شکل می‌دهند. به نقل از شخص تست‌کننده، مشت‌زنی و نبردهای نزدیک بیشتر از همیشه به مهارت بازیکنان وابسته شده و پیروزی در آن‌ها سخت‌تر از قبل خواهد بود؛ سخت شدن اما شامل حال سیستم مخفی‌کاری بازی هم شده و در کل، گیم‌پلی بازی عمیق‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد.

نقشه‌ی بازی ۱.۷ بار بزرگ‌تر از نقشه‌ی بازی GTA V است و برای جابه‌جا شدن در آن باید از هواپیمای بتمن یعنی Batwing استفاده کنیم و مثل بت‌موبیل در بازی Batman Arkham Knight، بت‌وینگ دارای دو حالت عادی و جنگی خواهد بود.

بازی دارای بخش چندنفره خواهد بود؛ بخش چندنفره بازی به‌صورت همکاری دونفره است که در ماموریت‌های جانبی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. طبق گفته‌های شخص تست‌کننده، سازندگان بازی قصد دارند اثری در حد و اندازه‌های بهترین بازی سال خلق کنند و بازی‌شان از همه نظر کامل خواهد بود. این شخص در پایان ادعا کرد که اطلاعات بیشتری از بازی دارد که فعلا دوست ندارد آن‌ها را منتشر کند! البته که تمامی این اطلاعات، چیزی بیشتر از یک شایعه نیستند و باید بیشتر صبر کنیم و ببینیم چه اطلاعاتی از این بازی احتمالی منتشر خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *