شفر گزینه اصلی جایگزینی کی روش در تیم ملی

[ad id='39844']

[quote]در ماه‌های گذشته بار‌ها و بار‌ها از برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه جانشینی کارلوس کی‌روش حرف به میان آمد در حالی که یادمان رفته بود داریوش مصطفوی پس از انتخاب «وینفرد شفر» درباره سرمربی جدید استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد این مربی آلمانی، زمانی گزینه فدراسیون برای هدایت تیم ملی‌مان بوده است.[/quote]

 

گزینه‌ای کارنامه‌دار!

وینفرد شفر با کارنامه سرمربیگری در رده ملی در آفریقا، آسیا و آمریکای مرکزی که در طول یک سال اخیر و در باشگاه استقلال امتحان خودش را هم پس داده است. کسی که تیم قعر جدولی استقلال را قهرمان جام حذفی و سوم لیگ برتر هفدهم کرد و امروز هم با تیمی از هم پاشیده، استقلال را با جیب خالی مدیرانش در جمع ۵ تیم صدر جدول قرار داده است، تنها از نظر فنی مورد تأیید وزارت ورزش نیست!

مربی اهل مدارا و سازش!

شفر با عبور بی‌دردسر از اتفاقاتی که درون تیم و باشگاه برایش رخ داد، نشان داده سرمربی است که به مراتب باسیاست‌تر از کی‌روش در مواجهه با حاشیه‌ها برخورد می‌کند و اصطلاحاً ملاحظه‌کارتر است. مربی‌ای موسپید کرده که نشان داده می‌توان با او از در صحبت و مذاکره وارد شد و حتی گاهی او را راضی به سکوت کرد. نمونه اش اتفاقات مربوط به مجتبی جباری که با درایت شفر هنوز هواداران این تیم متوجه نشده‌اند شفر جباری را نمی‌خواست یا باشگاه!

حضور ویژه در تلویزیون!

از این گذشته وینفرد شفر در این شب‌ها که تیم ملی در جام ملت‌ها بازی داشت، به تلویزیون دعوت شد و در نقطه مقابل هم اولین مربی لیگ برتری بود که نظراتش درباره حذف تیم ملی با ایراد‌هایی جدی که از تیم ملی گرفته بود، باز هم در رسانه ملی پخش شد.

فتحی هنوز OK نداده!

از راهرو‌های باشگاه استقلال شایعاتی هم در این باره به گوش رسیده که حتی برای جدا شدن شفر از استقلال و جای خالی اش روی نیمکت این تیم با فتحی هم صحبت‌هایی در دیدار‌های اخیر وزیر با وی انجام شده و قول‌هایی داده‌اند که در صورت جدایی اش از استقلال، گزینه جایگزین خوبی به این تیم بیاید تا استقلال سرسوزنی متضرر نشود. هرچند که شنیده شده فتحی هنوز OK نداده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *