شکنجه شدید گلشیفته فراهانی توسط اصغرفرهادی

[ad id='39844']

[quote]گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی هالیوود در مصاحبه خود با رسانه گاردین ادعا کرده است که در سر صحنه فیلمبرداری فیلم درباره الی به شدت توسط اصغر فرهادی شکنجه شده است[/quote]

 

 

گلیشفته طی آن گفت‌وگو به گزارشگر گاردین درباره فیلمبرداری فیلم «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی گفته بود که فرهادی او را «شکنجه» می‌کرد و او را مجبور می‌کرد نیم ساعت در ساحل دریای خزر داد بزند و صبحانه آرد نخود بخورد تا صدایش در فیلمبرداری گرفته شود. این بخش از گزارش گاردین آن سال بسیار به مذاق رسانه‌های اصولگرا در ایران خوش آمد.

فراهانی همچنین در آن گفت‌وگو غیرمستقیم به مانی حقیقی، یکی از بازیگران فیلم اشاره کرده و گفته بود به دلیل ضربه‌ای که بازیگر دیگر در خلال فیلم به او وارد کرد، پرده گوشش سوراخ شد اما کارگردان اجازه نداد تا انتهای روز بعد و پایان فیلمبرداری به بیمارستان برود.

او در ادامه گفته بود: آنها دیگر از آن زمان با هم صحبت نکردند. او دست من است اما نمی‌تواند با من صحبت کند. او از ایران خارج می‌شود و دوباره برمی‌گردد. اما من الان شیطان هستم. شک یکی از ابزار کنترل آنهاست. من از هر فیلمی که بازی کردم زخمی در بدن دارم.»

در ادامه آن گزارش آمده بود: «و آستین و شلوارش را بالا می‌زند تا آنها را به من نشان دهد. می‌گوید آنها بدتر از سگ با تو رفتار می‌کنند. تو باید مانند برده کار کنی تا آنها را خشنود کنی. اوضاع باید این گونه باشد. باید در هر فیلمی احساس کنی که کار آخر توست.»

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *