معرفی فیلم ارتش مردگان با کارگردانی زک اسنایدر

[ad id='39844']

[quote]زک اسنایدر، کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice  و فیلم Watchmen ، قرار است بار دیگر به دنیای سینما بازگردد. شبکه نت‌ فلیکس با انتشار یک اعلامیه در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که اسنایدر کارگردانی فیلمی به نام Army of the Dead را بر عهده گرفته است. [/quote]

 

ارتش مردگان یک فیلم دلهره آور با محوریت زامبی ها خواهد بود. این فیلم داستان گروهی از مزدوران را که در تلاش برای ورود به یک منطقه قرنطینه که از حمله زامبی‌ها در امان است  روایت می‌کند و سعی دارند بزرگ‌ترین دزدی تاریخ را انجام دهند. طبق گفته هالیوود ریپورتر، اسنایدر کارگردانی و تهیه کنندگی  این فیلم را بر عهده دارد.

فیلم Army of the Dead براساس داستانی از اسنایدر ساخته می‌شود که جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود که شبکه Netflix این پروژه را از کمپانی برادران وارنر دریافت کرده است. طبق گفته IGN، اسنایدر سال‌ها است که ایده ساخت فیلم Army of the Dead را در ذهن دارد و مارس سال ۲۰۰۷ برای اولین‌بار در مورد این پروژه شنیده شد. ایده اولیه این فیلم با ایده نهایی آن تقریبا تفاوت زیادی دارد و طبق آن، این فیلم در آینده‌ای نه چندان دور در شهر لاس وگاس که قرنطینه شده، جریان داشت. این فیلم اکشن در آن زمان قرار بود داستان پدری را روایت کند که در تلاش بود تا دخترش را از زامبی‌ها نجات دهد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *