زمان اکران فیلم ترسناک The Witches کمپانی برادران وارنر

[ad id='39844']

[quote]کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که ریبوت فیلم The Witches برای اکران در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است. [/quote]

 

فیلمبرداری و تولید این فیلم ترسناک به زودی آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که در آینده نزدیک بازیگران دیگر این فیلم انتخاب و معرفی شوند. ریبوت فیلم The Witches، یکی از چندین فیلم جدیدی است که کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران این فیلم‌ها را اعلام کرده است که از جمله این فیلم‌ها می‌توان به فیلم The Batman  فیلم The Suicide Squad انیمیشن DC Super Pets و تغییر تاریخ اکران فیلم Doctor Sleep اشاره کرد. علاوه بر کارگردانی،‌ زمکیس وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Witches را بر عهده دارد.

در کتاب این مجموعه، جادوگر اعظم خود را در داخل بدن یک زن زیبا پنهان می‌کند و در اولین فیلم The Witches که در سال ۱۹۹۰ اکران شد، آنجلیکا هیوستون نقش شخصیت جادوگر اعظم را بر عهده داشت. رمان The Witches اثر رولد دال، برای اولین بار در سال ۱۹۷۳ به چاپ رسید و منتشر شد. این رمان تحسین شده داستان یک پسر بچه هفت ساله را دنبال می‌کند که با جادوگرهای واقعی مواجه می‌شود. این پسر هفت ساله با مادربزرگش در یک هتل در کشور انگلستان زندگی می‌کند. 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *