زمان انتشار بازی Mario Kart Tour

[ad id='39844']

[quote]کمپانی نینتندو این خبر را از طریق شبکه اجتماعی توییتر و در قالب یک توییت به زبان ژاپنی منتشر کرده است. ترجمه این توییت به شرح زیر است:[/quote]

 

بازی Mario Kart Tour که بازی موبایل جدید ما محسوب می‌شود، تاخیر خورده است. این تصمیم به دلیل بهبود هر‌چه بیشتر کیفیت بازی و اطمینان نسبت به توانایی ما در ارائه مداوم محتویات جدید پس از انتشار، گرفته شده است. این بازی در فصل تابستان سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

«تاخیر در عرضه بازی به دلیل بهبود کیفیت» دلیلی است که معمولا کمپانی‌های ژاپنی در هنگام اعلام تاخیر خوردن بازی‌ها به آن اشاره می‌کنند و لزوما بدان معنا نیست که پس از روند توسعه چندین ساله، محصول نهایی اثری ضعیف و خسته‌کننده است. بازی Mario Kart Tour پیش از این قرار بود در ماه مارس ۲۰۱۹ (بازه زمانی ۱۰ اسفند تا ۱۱ فروردین) منتشر شود. تاخیر در عرضه این بازی بدان معنا است که زمان انتشار آن از سال مالی ۲۰۱۸ که در پایان ماه مارس به اتمام می‌رسد، به سال مالی ۲۰۱۹ منتقل شده است.

تا‌کنون اطلاعات زیادی از بازی Mario Kart Tour منتشر نشده است و بخش‌های اصلی آن از جمله گیم پلی آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. علی‌رغم معرفی این بازی از سوی نینتندو، این کمپانی در رابطه با آن سکوت کرده است؛ رویکردی که پیش از این در قبال بازی Animal Crossing: Pocket Camp نیز آن را دنبال کرده بود. با بررسی عملکرد موفق بازی‌های Super Mario Run و Fire Emblem Heroes، می‌توان پیش‌بینی کرد که در صورت حفظ استاندارد‌های سری Mario Kart، بازی Mario Kart Tour برای کمپانی نینتندو سود بالایی را به ارمغان بیاورد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *