میزان قیمت گوشی گلکسی اس ۱۰ سامسونگ

[ad id='39844']

کم‌تر از یک ماه تا رونمایی کهکشانی‌های جدید سامسونگ در تاریخ یک اسفند در شهر سانفرانسیسکو باقی مانده و از این رو، بازار شایعات و گمانی‌زنی‌ها در خصوص جدیدترین محصولات غول کره‌ای دنیای موبایل، داغ‌تر از هر زمان دیگری است. جدیدترین گزارش منتشر‌شده درباره‌ی گلکسی اس ۱۰، قیمت منتسب به تمامی نسخه‌های آن را مشخص می‌کند.

براساس پستی که Ishan Agarwal، فاش‌کننده‌ی جوان دنیای فناوری در صفحه‌ی توییتر خود منتشر کرده است. اگر اطلاعات فاش‌شده صحت داشته باشند، به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها نسل جدید کهکشانی خود را در هر دو نسخه‌ی عادی و پلاس با ۵۰ یورو افزایش قیمت در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

ارزان‌قیمت‌ترین نسخه‌ی گلکسی اس ۱۰ که با نام Galaxy S10e و نمایشگر تخت از راه خواهد رسید، از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد و کره‌ای‌ها برچسب قیمتی ۷۴۹ یورویی را در بازار اروپا برای آن در نظر گرفته‌اند تا گزینه‌ای مناسب برای رقابت با آیفون XR باشد. نسخه‌ی اقتصادی گلکسی اس ۱۰ ابتدا در رنگ‌های زرد، مشکی، سبز و سفید قابل سفارش خواهد بود؛ اما بعدها نسخه‌ی آبی آن نیز عرضه خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *