پیش بینی فروش فیلم Captain Marvel

[ad id='39844']

[quote]وب‌سایت BoxOffice پیش بینی فروش خارق العاده فیلم کاپیتان مارول جدیدترین فیلم از دنیای سینمایی مارول را کرده است[/quote]

 

طبق پیش‌بینی جدیدی که وب‌سایت BoxOffice منتشر کرده، فیلم Captain Marvel در سه روز نخست اکرانش بیش از ۱۶۰ میلیون دلار خواهد فروخت که نسبت به پیش‌بینی قبلی که ۱۴۰ میلیون دلار بود، شاهد افزایش ۱۴ درصدی پیش‌بینی افتتاحیه این فیلم هستیم. در صورتی که فیلم کاپیتان مارول این افتتاحیه را تجربه کند، پس از فیلم Black Panther با افتتاحیه ۲۰۲ میلیون دلار، می‌تواند دومین افتتاحیه برتر اولین فیلم اختصاصی و مستقل شخصیت‌های مارول را به نام خود ثبت کند.

همچنین فیلم کاپیتان مارول احتمالا یکی از سه افتتاحیه برتر ماه مارس را نیز تجربه خواهد کرد که حتی این امکان وجود دارد رکورد افتتاحیه این ماه را که در اختیار فیلم Beauty and the Beast با افتتاحیه ۱۷۴.۷ میلیون دلار است، بشکند. در رتبه دوم فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice با افتتاحیه ۱۶۶ میلیون دلار و در رتبه سوم فیلم The Hunger Games  با افتتاحیه ۱۵۲.۵ میلیون دلار قرار دارد. همچنین طبق گفته این وب‌سایت، فیلم Captain Marvel ممکن است در نهایت فروشی در حدود ۴۴۰ میلیون دلار را تجربه کند که این فیلم در واقع می‌تواند پیش از اکران فیلم Avengers: Endgame  به سومین فیلم پر فروش دنیای سینمایی مارول نیز تبدیل شود. در هر حال، این آمارها و پیش‌بینی‌ها قطعی نیستند و ممکن است در زمان اکران کاملا تغییر کنند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *