کریس پرت از ۳ Guardians of the Galaxy می گوید

[ad id='39844']

 

تابستان امسال بود که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy ، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 اخراج و مدتی بعد نیز مراحل پیش از تولید این فیلم نیز تا یافتن یک کارگردان مناسب متوقف شد. با وقایع اخیر، آینده این فیلم بسیار مبهم به نظر می‌رسد و هنوز جانشینی برای گان انتخاب نشده است.

کریس پرت می‌گوید که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 ساخته خواهد شد. در حاشیه فرش قرمز نمایش انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و در مصاحبه با ورایتی، کریس پرت وعده داد که مارول استودیو دیر یا زود این فیلم را از حالت توقف تولید خارج خواهد کرد و ساخت آن را از سر می‌گیرد. پرت در ادامه تایید کرد که قسمت سوم پایان سه گانه فیلم Guardians of the Galaxy خواهد بود. پرت گفت:

من قول می‌دهم که قسمت سوم این مجموعه ساخته خواهد شد. من دقیقا نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده است، اما من می‌دانم که همه اعضای تیم تولید فیلم مشتاق هستند تا به طرفداران آ‌ن‌چه را که می‌خواهند ارایه دهند و این سه گانه را در یک مسیر معنی‌دار به پایان برساند. من می‌خواهم بگویم که ما هنوز در این مجموعه حضور داریم.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *