جزئیات بازی Mortal Kombat 11

[ad id='39844']

 

سیستم تجهیزاتی که استودیوی ندررلم برای Mortal Kombat 11 در نظر گرفته، بی‌شباهت به بازی Injustice 2 هنگام عرضه‌اش در می ۲۰۱۷ نیست. در عین حال که Injustice 2 با حفظ بالانس در تجهیزاتش شیوه مناسبی برای تعادل در حالت PvP آنلاین بازی برقرار کرده بود، مورتال کامبت ۱۱ مسیر متفاوتی خواهد داشت. این بار تجهیزات به عنوان شخصی سازی ظاهر شخصیت‌تان عمل خواهد کرد و در عملکرد کاراکتر تاثیری نخواهد داشت.

سایت Xbox Wire اخیراً از ترور تراب، یکی از تهیه کنندگان استودیو، در رابطه با تفاوت بین دو بازی از لحاظ سیستم تجهیزاتشان پرسید. او پاسخ داد: «یکی از تفاوت‌های عمده این است که خود این تجهیزات هیچ سطحی ندارند و فقط تزئینی هستند.»

با این حال بازیکنان همچنان می‌توانند آیتم‌هایی پیدا کنند که طریقه عملکرد بعضی حرکت‌های خاص را تغییر می‌دهد. به آن‌ها «آگمنت» گفته می‌شود و به گفته تراب می‌توانند حرکت‌ها یا گیم‌پلی یا مدت بازیابی را تغییر دهند.

او گفت:

آن‌ها کاملاً متفاوت خواهند بود؛ بنابراین تجهیزات جنبه تزئینی دارند، اما آگمنت‌ها نوع دیگری از لوت هستند که می‌توانید در خلال بازی به آن‌ها دست یابید. شما می‌توانید شخصیت‌تان را حسابی شخصی‌سازی کنید. مثلاً «اسکارلت» آگمنت‌های متفاوتی دارد.

می‌توانید کاری کنید که با خون، میزان بیشتری از سلامتی به دست آورد و کارهایی از این قبیل. می‌توانید نسخه‌های مختلفی از شخصیت‌تان بسازید و این شخصی‌سازی‌ها به شکل آنلاین دیده می‌شوند، اما نه مثل Injustice 2؛ تغییرات سطح شخصیت‌تان تماما در بازی آنلاین وجود نخواهند داشت، اما انتخابات تزئینی توسط دیگر بازیکنان دیده می‌شوند.

در کل با رویکرد جالبی روبه‌رو هستیم؛ البته نباید فراموش کرد که Injustice 2 از چیزی به اسم لوت باکس‌های RNG برای دسترسی کاربر تجهیزات مختلف استفاده می‌کرد. به هر حال شما در Mortal Kombat 11 شاهد هیچ لوت باکسی نخواهید بود. اد بون، تهیه کننده بازی، طی مصاحبه‌ای با جو عصبی  کاربر یوتیوب گفت که لوت باکس‌ها در پرداخت‌های درون برنامه‌ای لحاظ نخواهند شد. احتمالاً مثل دیگر بازی‌های اخیر، ندررلم نیز از واحد پول درون بازی برای خرید آیتم‌های تزئینی استفاده خواهد کرد.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *