پوستر رسمی فیلم اونجرز ۴ : پایان بازی

[ad id='39844']

 

سیمرغ پلاس کمپانی مارول به تازگی تصویر تبلیغاتی جدیدی از فیلم بسیار مورد انتظار اونجرز ۴ : پایان بازی منتشر کرده است که تمام اعضای تیم انتقامجویان در آن حضور دارند با توجه به ظاهر شخصیت ها که مربوط به فیلم های اولیه دنیای سینمایی است این تصویر تاییدی بر تئوری سفرهای زمانی اعضای گروه انتقامجویان برای یافتن سنگ های بینهایت است

 

ظاهر هالک در این تصویر تاییدی بر نظریه تبدیل هالک به پرفسورهالک است . به تازگی اطلاعاتی جدیدی از فیلم مورد انتظار منتشر شده که طبق آن زمان فیلم حدود ۳ ساعت و قرار در بین فیلم به تماشاگران زمان استراحت داده شود و به تازگی برادران روسو این فیلم برای تعدادی از سینما گران به نمایش گذاشته است که واکنش آنان به فیلم بسیار مثبت بوده است

آنها گفتند:

در حال حاضر ما فکر می‌کنیم که فیلم خوب از آب درآمده است و واکنش مخاطبانی که نمایش آزمایشی فیلم را تماشا کرده بودند، فوق العاده بوده است و در مورد فیلم احساس بسیار خوبی داریم. کار ما تمام نشده و هنوز کار زیادی برای انجام دادن داریم. این فیلم قرار است به اتفاقات ۲۲ فیلم اول پایان دهد و بدین ترتیب ما باید داستان‌های زیادی را در فیلم قرار دهیم. احساسات بخش ذاتی ما است و زمانی که تصمیم دارید تا یک داستان واقعا پیچیده را روایت کنید، می‌خواهید احساسات قوی و زیادی نیز بین شخصیت‌ها وجود داشته باشد و این فقط نیازمند مدت زمان مناسب است و احساس می‌کنیم که مدت زمان سه ساعت ارزش آن را خواهد داشت.

کمپانی مارول و والت دیزنی تاریخ اکران این فیلم ابرقهرمانی را برای تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی کرده است و این کمپانی به تازگی خلاصه داستان جدیدی برای فیلم منتشر کرده است که :

پس از وقایع قبلی جهان به یک ویرانه تبدیل شده است. اونجرز با کمک آخرین متحدان باقی مانده خود برای بازگشت و لغو تمامی کارهای تانوس و بازگشت نظم به جهان و بدون صرف نظر از اینکه چه عواقبی ممکن است در انتظار آن‌ها باشد، باید یک بار دیگر با یکدیگر متحد شوند و همکاری کنند.

به مناسبت مسابقات فوتبال سوپر بول تیزر جدیدی از فیلم منتشر شده است که در ادامه می توانید آن را ملاحضه کنید:

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *