بیوگرافی و سوابق آرمی همر بتمن جدید سینما

[ad id='39844']

[quote]آرماند داگلاس همر که با نام آرمی همر شناخته می‌شود، بازیگر آمریکایی متولد ۲۸ اوت ۱۹۸۶ در لس آنجلس، کالیفرنیاست.[/quote]

 

او برای ایفای نقش دوقلوهای وینکلووس، در فیلم درام شبکه اجتماعی، نقش کلاید تالسون در جی. ادگار ، نقش شاهزاده اندرو آلکوت در (ای آینه ای آینه) و بازی در نقش «جان رید» در فیلم رنجر تنها شناخته شده‌است.

در سال ۲۰۱۵ او در نقش ایلیا کوریاکین در فیلم مردی از یو.ان.سی.ال.ای. به همراه هنرپیشه هنری کاویل بازی کرد.

برای بازی در فیلم من را با نامت صدا کن در سال ۲۰۱۷ کاندیدای جوایز سینمایی منتخب منتقدان و گلدن گلوب برای بهترین بازگیر نقش مکمل مرد شد.

همر در سنتامونیکا کالیفرنیا زاده شد. مادر او درو ان کارمند پیشین وام بانکی است و پدر او مایکل ارماند همر صاحب شرکت‌های بازرگانی و تجاری متعددی است. او یک برادر به نام ویکتور دارد. جد پدری او یک غول نفتی و انسان دوست به نام آرماند همر بود که والدین اش از مهاجرین کلیمی روسی‌تبار می‌بودند. پدر آرماند، ژولیوس همر که از اودسای اوکراین تحت حکومت امپراطوری روسیه بود در نیویورک حزب کمونیست را بنیان نهاد. آرمی پیشینه خود را نیمه کلیمی می‌داند. او در سال یازدهم دبیرستان، ترک تحصیل کرد تا به ادامه فعالیت‌های هنرپیشگی خود بپردازد.

در یک مصاحبه در سال ۲۰۰۸ او دربارهٔ باور مذهبی خود گفت :من زندگی معنوی خود را دارم و برای آن ارزش زیادی قایل هستم. همر با یک شخصیت تلویزیونی به نام الیزابت چمبرز در ۲۲ ماه می ۲۰۱۰ پیمان زناشویی بست. آنها دو فرزند دارند. یک دختر به نام هارپر که در سال ۲۰۱۴ به دنیا آمده و دیگری یک پسر به نام فورد که در سال ۲۰۱۷ زاده شده‌است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *