موثرترین روش های افزایش طول آلت تناسلی در مردان

[ad id='39844']

[quote]برترین روش های افزایش طول آلت تناسلی مردانه با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

بزرگ کردن آلت تناسلی، قرار دادن ایمپلت در آلت تناسلی

دکتر جیمز الیست ادعا می کند که تنها جراح جهان است که با استفاده از ایمپلت سیلیکونی می تواند طول و ابعاد آلت تناسلی را افزایش دهد. الیست ادعا می کند که با این جراحی می تواند ۱٫۵ اینج طول و ۲٫۵ اینچ دور آلت نناسلی را افزاش دهد و در حال حاضر ۱۳۰۰ ایمپلنت جاگذاری کرده است. مشکل این روش قیمت ۱۳ هزار دلاری جراحی و خطر عفونت یا شکستگی ایمپلنت است.

بزرگ کردن آلت تناسلی، جراحی پلاستیک

برخی جراحان می توانند با با برش یک رباط، طول آلت تناسلی مردان را افزایش دهند. این کار کمک می کند آلت تناسلی بیشتر به سمت بیرون متمایل شود. البته این جراحی ممکن است با خطرات جدی از جمله ایجاد بافت اسکار و نعوظ دردناک ، عفونت یا از دست دادن حساسیت و عملکرد همراه باشد.

بزرگ کردن آلت تناسلی، تزریق چربی

با استفاده از این روش جراحان ، چربی بدن خود فرد را با لیپوساکشن خارج کرده و با استفاده از سرنگ به بدنه آلت تناسلی تزریق کنند. در این روش احتمالا افزایش طول حدود ۱ اینچی در طول و دور آلت تناسلی را تجربه خواهید کرد. نتیجه آن دائمی نیست و بعد از مدتی به اندازه اولیه باز خواهید گشت. البته این روش هم با عوارضی همراه است.

بزرگ کردن آلت تناسلی، تزریق پلاسمای غلیظ غنی از پلاکت PRP

یک روش نسبتا جدید است که در آن پلاسمای غنی از پلاکت خودتان را به آلت تناسلی تزریق می کنند که با تحریک جریان خون باعث بزرگ تر شدن آلت می شود. در حال حاضر تحقیقات کافی برای اثر گذاری بلند مدت این روش وجود ندارد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *