نقد برسی بازی Far Cry New Dawn

[ad id='39844']

[quote]با بررسی بازی  Far Cry New Dawn محصول جدید کمپانی یوبیسافت خدمت شما عزیزان هستیم با ما سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

شاید اگر یوبی‌سافت بازی چهل دلاری Far Cry New Dawn را به جای عرضه به صورت جداگانه، با یک داستان‌گویی فشرده‌تر که خالی از دقایق اضافه و مراحل تکراری در گیم‌پلی باشد، در قالب یک بسته‌ی الحاقی با قیمت پایین‌تر برای Far Cry 5 منتشر می‌کرد، اثر جدید Ubisoft Montreal، تبدیل به محصول مناسبی برای تمام دوست‌داران بازی قبلی مجموعه‌ی «فارکرای» می‌شد. اما در وضعیت فعلی، این بازی فقط برای آن‌هایی ساخته شده است که یا می‌خواهند از خیر تجربه‌ی Far Cry 5 بگذرند و با خواندن خلاصه‌ی داستانش همین بازی جدید را تجربه کنند، یا آن بازی یکی از برترین تجربه‌های اکشن‌شان در سال گذشته بوده است و با آغوش باز، پذیرای دنباله‌ی داستانی‌اش هستند. دنباله‌ای که لحظات عالی انکارناپذیری دارد ولی اکثر آن‌ها را بین دقایق یک‌نواخت خود گم کرده است.

Far Cry New Dawn یکی از سه پایان‌بندی بازی Far Cry 5 را برمی‌دارد و آن را هفده سال جلو می‌برد، تا به زمانی که شما در آن کنترل یک شخص جدید پا گذاشته به هوپ کانتیِ دوباره متولدشده از دل خرابه‌های اتمی را برعهده می‌گیرید، برسد. این بار هم بازیکن نقش شخصیت صامتی را برعهده دارد که با کمک قابلیت‌های محدود شخصی‌سازی بازی نسبت به آثار مشابه، آن را طراحی می‌کند و بعد، به واسطه‌ی او سراغ نابود کردن آنتاگونیست‌هایی روانی و بیمار می‌رود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *