بررسی سریال The Umbrella Academy نتفلیکس

[ad id='39844']

[quote]با بررسی سریال The Umbrella Academy  محصول شبکه استریم نتفلیکس خدمت شما عزیزان هستیم با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

در سال ۱۹۸۹، همزمان ۴۳ نوزاد در یک روز از مادرانی به دنیا می‌آیند که تا روز قبل هیچ علائمی از بارداری نداشتند. هفت تای آن‌ها توسط سر رجینالد هارگریوز یک تاجر میلیاردر به سرپرستی گرفته می‌شوند، که آکادمی چتر را تاسیس کرده و فرزندانش را برای نجات دنیا آماده می‌کند. اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود. در سنین نوجوانی، این خانواده از هم پاشیده و این تیم از هم جدا می‌شوند. حالا ۶ تا از اعضای تیم که ۳۰ و چند ساله هستند پس از شنیدن خبر مرگ هارگریوز دور هم جمع می‌شوند. لوتر، دیگو، آلیسون، وانیا، کلاوس و شماره پنج می‌خواهند با همکاری هم راز مرگ پدرشان را حل کنند. اما این خانواده دوباره به دلیل شخصیت‌ها و قابلیت‌های متفاوتشان از هم می‌پاشد، و همچنین خطر وقوع آخرالزمان دنیا را تهدید می‌کند.

سریال The Umbrella Academy براساس کامیک و رمان‌های گرافیکی محبوب و تحسین‌شده‌ای با همین نام نوشته‌ی جرارد وی ، با طراحی گابریل با  و منتشر شده توسط کمپانی Dark Horse Comics ساخته شده است.

در این سریال بازیگرانی از جمله الن پیج، مری جی. بلایژ ، کامرون بریتون، تام هوپر، دیوید کاستاندا ، امی ریور لامپمن ، رابرت شیهان ، ایدن گلگر ، کلم فیور ، آدام گادلی ، جان ماگارو ، کیت والش  و اشلی مدکویحضور دارند.

تهیه‌کنندگی سریال The Umbrella Academy برعهده‌ی کمپانی Universal Cable Productions است. استیو بلکمن تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال خواهد بود. مایک ریچاردسون ، کیث گلدبرگ ، جرارد وی و گابریل با نیز تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهند بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *