مصطفی موسوی لاری کیست

[ad id='39844']

[quote]اخیرا بحث اقامت پسر موسوی لاری در سوئد در فضای مجازی بسیار پر سرو صدا شده است به همین بهانه بیوگرافی مصطفی موسوی لاری را بررسی می کنیم با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

سیدعبدالواحد موسوی لاری، نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، عضو مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور دولت اصلاحات، یکی از متموّل‌ترین عناصر جبهه اصلاحات است که البته این جبهه چهره متموّل کم ندارد.

مهم‌ترین فعالیت اقتصادی-آموزشی-خیریه‌ای موسوی لاری، تحت پوشش مؤسسه خیریه موسوم به «فاطمیه مُهر» ثبت شده است. شهرستان مُهر، از توابع استان فارس، زادگاه و موطن پدری آقای موسوی لاری است.
مؤسسه مذکور در سال ۱۳۷۱ توسط موسوی لاری در شهرستان مُهر واقع در استان فارس، با هدف ایجاد پایگاه فرهنگی- مذهبی در راستای ترویج و نشر معارف اسلامی تأسیس گردید. این مؤسسه دارای زیرمجموعه‌هایی در حوزه‌های علمی-آموزشی- اقتصادی- فرهنگی- مذهبی- کشاورزی و … است.

دست‌کم دو دانشگاه در زیرمجموعه «هلدینگ» فاطمیه مُهر فعالیت می‌کند:
اول، دانشگاه غیرانتفاعی «پارس» در شهر مُهر، در زمینی به مساحت ۴۵۰۰۰ متر که مجوز آن در دوران وزارت مصطفی معین در وزارت علوم اخذ شد و از سال ۱۳۸۳ شروع به جذب دانشجو از طریق سازمان سنجش کرد. جالب این جاست که در وبسایت مؤسسه آموزش عالی «پارس» شهرستان مُهر، نه درباره هیأت امنا و نه هیأت مؤسس و نه کادر اجرایی هیچ اطلاعاتی موجود نیست!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *