اطلاعات جدید از فصل دوم The Haunting of Hill House

[ad id='39844']

[quote]شبکه استریم نتفلیکس اطلاعات جدیدی از فصل دوم سریال ترسناک The Haunting of Hill House منتشر کرده است با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

سریال ترسناک و موفق The Haunting of Hill Houseسرویس استریم نتفلیکس که با نقدهای مثبت بسیاری از سوی منتقدین همراه شد، برای یک فصل دیگر تمدید شده است و این خبر خوبی برای طرفداران این مجموعهٔ ترسناک، روانشناسانه و متفاوت چند سال اخیر است. در فصل جدید قرار نیست ادامهٔ داستان فصل ابتدایی روایت شود و با شخصیت‌هایی جدید و در مکان تسخیرشدهٔ جدیدی آشنا خواهیم شد. پیش‌تر کارلا گوجینو، بازیگر این سریال ترسناک که نقش شخصیت الیویا کرین را در فصل ابتدایی ایفا می‌کرد، در سخنانی چنین گفت که علاقمند است در فصل دوم این سریال نیز حضور داشته باشد و اگر قرار است این سریال، تبدیل به آنتولوژی (به برنامه رادیو یا تلویزیون گفته می‌شود که در هر قسمت یا فصل، از بازیگران و داستان متفاوتی استفاده می‌شود) شود، نقشی کاملاً جدید و متفاوت را بازی کند. وی در این رابطه چنین گفته بود:

مایک فلناگان گفت که علاقمند است این سریال تبدیل به مجموعه‌ای آنتولوژی شود؛ اینکه برخی بازیگران قدیمی در فصل‌های جدید نیز حضور داشته باشند، اما نقش شخصیت‌های متفاوت و جدیدی را ایفا کنند. فکر می‌کنم که احساس مایک فلناگان این است که داستان خانوادهٔ کرین را کاملاً روایت کرده است، اما اگر از من برای فصل دوم دعوت شود، قبول خواهم کرد. واقعاً دوست دارم در این سریال حضور داشته باشم؛ چون همکاری با مایک فلناگان را دوست دارم. وقتی می‌دانید که مایک فلناگان قرار است فصل دوم را بسازد و حتماً همینطور است، خب فکر کردن به این ایده همیشه من را هیجان‌زده می‌کند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *