مهران غفوریان فیلم نون خامه ای را می سازد

[ad id='39844']

[quote]مهران غفوریان درباره سریال نوروزی شبکه سه اظهار کرد: همکنون مشغول تصویربرداری سریال تلویزیونی «مرقانون» برای نوروز ۹۸ هستیم. با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

 مدتی بود مردم از من سوال می‌کردند که چرا دیگر در سریال‌ها بازی نمی‌کنم، یکی از دلایل حضورم در سریال «مر قانون» است. درواقع من بازی در این سریال را به خاطر مردم قبول کردم تا نوروز امسال هم کنار مردم باشم.

گروه خیلی خوبی را در این سریال شاهد هستیم و یکی از دلایل حضور هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، یوسف تیموری و اشکان اشتیاق است. البته خودم در سریال «مرقانون» نقش فرشید برادر مرجانه گلچین بازی می‌کنم.

وی درباره بازی در نقش‌های کلیشه‌ای بیان کرد: پیشنهاد بازی در چند فیلم سینمایی دارم که شبیه کارهای قبلی‌ام است و سعی می‌کنم نقش‌هایی را قبول کنم که متفاوت از نقش‌های گذشته باشد. خوشبختانه نقش جدی در فیلم «داش آکل» و «ارادتمند؛ نازنین، بهاره ،تینا» نقش جدی داشتم و منتظر نقش‌های متفاوت هستم. البته دغدغه کارگردانی در کنار بازیگری دارم، البته قرار بود آبان ماه فیلم خودرا کلید بزنم اما این اتفاق رخ نداد و سال آینده فیلم «نون خامه‌ای» را کلید می‌زنم و حدود ۶ ماه با محمدرضا آرین فیلمنامه آن را نوشتیم و تهیه‌کننده این فیلم علی سرتیپی است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *