معرفی نژاد کری در کمیک بوک های مارول

[ad id='39844']

[quote]با معرفی نژاد فضایی کری در کمیک بوک های مارول خدمت شما عزیزان هستیم با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

 

اولین حضور کری ها در شماره ۶۵ کمیک Fantastic Four در سال ۱۹۶۷ بود. کری ها از لحاظ علم و تکنولوژی بسیار پیشرفته اند و در سیاره زادگاه شان که هالا نام دارد زندگی می کنند. کری ها ظاهر انسانی دارند اما رنگ پوست شان آبی است.

هالا که سیاره زندگی کری ها می باشد در میان یک ابر فضایی قرار دارد و از دنیای اطرافش مجزاست. به دلیل اختلاف جاذبه و شرایط فیزیکی بین زمین و هالا، کری ها در زمین دارای قدرت فرا انسانی هستند اما بدون وسایل کمکی قادر به تنفس در سیاره زمین نیستند.

اولین باری که کری ها در زمین مدرن شناخته شدند طی رویداد Kree-Skrull War بود، رویدادی راجع به جنگ میان دو نژاد فضایی دنیای مارول یعنی کری ها و اسکرول ها؛ جنگی که با کشیده شدنـش به زمین باعث درگیر شدن انتقام جویان نیز شد.

از معروف ترین شخصیت های مارول که از نژاد کری هستند میتوان به Mar-Vell ، رونان ، کاپیتان اطلس و کوراث اشاره کرد. هم چنین شخصیت هایی همچون کارول دانورز دورگه هایی هستند که یک رگ آنها به نژاد کری باز میگردد.

اعضای کری به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اول که دارای ژن های خالص و رنگ پوست آبی هستند و دسته دوم که دارای رنگ پوست صورتی و ژن ناخالص اند. با اینکه تعداد کری های با پوست آبی کمتر از کری های با پوست صورتی است اما این دسته دارای قدرت بیشتری هستند.

نژاد کری در واقع یک نژاد ثابت است و تکاملش متوقف شده؛ این اتفاق به این دلیل افتاد که در گذشته یکی از کری ها سعی کرد تا به کریستال دید نهایی دست پیدا کند، این کری که اسمش هرگز فاش نشد به این کریستال دست پیدا کرد اما از آن استفاده کرد تا به همتای خدا تبدیل شود و به قدرت هایی مانند قدرت های نیروی فونیکس دست یافت. به همین دلیل، کریستال به عنوان مجازات تکامل ژنتیکی نژاد کری را متوقف کرد. پس از این بود که آزمایشات باروری مصنوعی به تولید نژاد کری با پوست صورتی و ناانسان ها انجامید.

مدت ها بعد از این ماجرا Supreme Intelligence تلاش کرد تا تکامل ژنتیکی کری را به انجام برساند. طی اتفاقاتی که در ادامه افتاد حدود ۹۰ درصد جمعیت کری بر اثر یک Nega-Bomb نابود شد و باقی مانده  آنها بر اثر کریستال ابدی به تکامل رسیدند که این نژاد از کری های تکامل یافته، روئل نامیده می شوند که دارای پوستی خاکستری و دارای توانایی خاص وفق دادن خود با محیط هستند، یعنی قادر به تنفس در هر نوع شرایط آب و هوایی، حتی زیر دریا و هر شرایط دیگری که محیط شان ایجاب کند هستند.

امپراتوری کری بیش از یک میلیون سال قبل تشکیل شد، به همراه تکنولوژی ای که بیشتر آنها را از اسکرول ها به دست آورده بودند. در آن زمان اسکرول ها نژادی خیر خواه بودند که قصد داشتن به وسیله صلح و نه با جنگ، امپراتوری خود را تشکیل دهند، به همین دلیل از هالا شروع کردند و برای اقوام بومی و وحشی که در آنجا زندگی می کردند، تکنولوژی فراهم آورده و استفاده از ابزار خود را به آنها آموختند تا به حدی برسند که بتوانند به امپراتوری اسکرول ملحق شوند ولی برخلاف انتظار اسکرول ها، بعدها کری ها به اسکرول ها رو دست زدند و بعد از گرفتن تکنولوژی از آنها فاصله گرفتند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *