نقدها و نمرات انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان

[ad id='39844']

[quote]واکنش منتقدان مجلات و وب سایت های مشهور سینمایی به انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

مایک لاسل | سان فرانسیسکو کرونیکل

۱۰۰ از ۱۰۰

اگر شما هم برایتان این سوال پیش آمده که جذابیت این اژدهایان از کجا می‌آید، چرا انقدر این موجودات روی صفحه سینما جذاب و دوست‌داشتنی هستند و هیچ خطری ندارند، باید گفت که حرکات، رفتارها و حالت‌های آنها براساس گربه‌ها طراحی شده است.

پیتر تراورس | رولینگ استون

۹۰ از ۱۰۰

می‌توان گفت که انیمیشن دنیای پنهان، بهترین قسمت مجموعه‌ی How to Train Your Dragon تا به امروز محسوب می‌شود؛ یک اکشن انیمیشنی تحسین برانگیز که شور و شوق فوق‌العاده زیادی در قلب آن وجود دارد و دارای روحی است که اوج می‌گیرد.

هوپ کوریگن | آی جی ان

۹۰ از ۱۰۰

انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World یک روش فوق‌العاده زیبا، شگفت انگیز، از لحاظ بصری خیره کننده و چشم‌نواز، برای پایان دادن به این سه گانه‌ی بسیار دوست‌داشتنی بود.

نل مینو | RogerEbert.com

۸۸ از ۱۰۰

قسمت آخر مجموعه‌ی How to Train Your Dragon از لحاظ بصری خیره کننده و از لحاظ احساسی بسیار لذت‌بخش بود. این قسمت پایانی داشت که احتمالا پدر و مادر‌های زیادی را اشک‌ریزان از سینما خارج کرد.

نیل اسمیت | توتال فیلم

۸۰ از ۱۰۰

یکی از بهترین مجموعه‌های فانتزی این دهه کار خود را به پایان رساند؛ آن هم با قسمت آخری که فوق‌العاده هیجان‌انگیز، جذاب، تکان‌دهنده و چشم‌نواز بود.

مایکل نوردین | ایندی وایر

۷۵ از ۱۰۰

حتی خود انیمیشن هم فوق‌العاده قابل توجه است؛ از همان صحنه‌ی اول آن که آسمان پر از اژدها است گرفته، تا انتها پر از لحظه‌های چشم‌نواز است.

جیک کول | مجله اسلنت

۶۳ از ۱۰۰

اگر برخی اوقات احساس می‌کنید که این اثر نسبت به دو قسمت قبلی خود کمی کوچکتر است، به جرئت می‌توان گفت که لحظه‌های دوست داشتنی چند برابری را نسبت به آنها به مخاطب خود نشان می‌دهد.

کری لنگل | آریزونا ریپابلیک

۴۰ از ۱۰۰

این قسمت، واقعا یک حس «قسمت آخر یک سه گانه» را داشت و همین موضوع باعث می‌شد تا احتمال ساخت دنباله‌های بعدی خیلی کمتر شود. نیمه پر لیوان را ببینید دوستان.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *