تریلر رسمی فیلم اولین تولد علی عطشانی

[ad id='39844']

[quote]اولین تریلر فیلم «اولین تولد»: محصول مشترک ایران و آمریکا با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]


فیلم سینمایی «اولین تولد» (۱st Born) به کارگردانی علی_عطشانی که به صورت مشترک با هالیوود ساخته شده، از ماه آینده در ترکیه و انگلستان و پس از آن در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود.
وال کیلمر، رابرت نیپر، تام برنگر، تیلور کول، دنیز ریچاردز، گریگ گرانبرگ، ویلیام بالدوین، جی عبدو، کن دویتیان، استیو وایلدر و کیان کاووسی چهره‌های شناخته شده‌ای از بازیگران هالیوود هستند که در این فیلم ایرانی – آمریکایی ایفای نقش کرده‌اند و حضورشان در این فیلم اکران درخور توجهی را برای اولین تجربه سینمایی مشترک دو کشور رقم خواهد زد.

داستان «اولین تولد» (۱st Born) نگاهی طنز به روابط سیاسی بین ایران و آمریکا در بستری خانوادگی دارد. قصه این فیلم درباره دختری آمریکایی به نام کیت است که پدرش از سناتورهای جمهوری‌خواه مجلس سنا و از مخالفین اصلی ایران است و پسری ایرانی به نام بن که پدرش در ایران از مخالفین سر سخت آمریکا و هرگونه توافقی با آنها است. کیت و بن چند سالی است در آمریکا با هم ازدواج کرده و زندگی آرامی دارند تا این که شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که دو پدر کنار هم قرار می‌گیرند.

 


عوامل تولید 

کارگردان: علی عطشانی، طراح فیلمنامه: علی عطشانی، نویسنده: مهدی علی میرزایی، سم خوزه، تارک زهدی، مدیر فیلمبرداری: نعیم صیرفی، طراح چهره‌پردازی: فرزانه زردشت ، صدابردار: کیل جاکوبسن، طراح صحنه: راین هنمن، دستیار اول کارگردان: تیم گاگلیاردو، اجرای صحنه: جو اشتویزن، ریبا ورا، طراح هنری: صنم شیروانی، مدیر تولید: مایکا برندت، طراح لباس: کریستی لم، جلوه‌های ویژه: علی تصدیقی، دستیار تهیه‌کننده: انوش صادق، گروه کارگردانی: وینسنت ون هانته، کیان کاووسی، منشی صحنه: آنیلا نوگمانوا، عکاس: الیزابت صادق، استفانیا روزینی، مدیر روابط عمومی: جنیفر سالیناس، تد همیلتون، تهیه‌کننده: سم خوزه، ادوین آوانس، تهیه شده در کمپانی ال ای ایندیپندت آمریکا و بیتا فیلم تهران، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم: مریم قربانی‌نیا.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *