خط داستانی فیلم The Eternals مارول

[ad id='39844']

[quote] فیلم The Eternals (اترنالز) یکی از فیلم‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است قرار است دنیای کیهانی مارول را گسترش دهد. با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

کلوئی ژائو،، وظیفه کارگردانی فیلم The Eternals را بر عهده خواهد داشت.متیو کی. فریپو و رایان فریپو که به برادران فریپو نیز شهرت دارند، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند و طبق اطلاعات منتشر شده، این دو برای نوشتن فیلمنامه این فیلم از دو نسخه متفاوت کامیک این مجموعه که توسط جک کربی و نیل گیمن نوشته شده، الهام گرفته‌اند. 

 اطلاعات جدیدی از فیلم The Eternals منتشر شده است. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Captain Marvel، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، با وب‌سایت کولایدر مصاحبه اختصاصی انجام داده و در مورد فیلم The Eternals نیز صحبت و اطلاعات جدیدی از این فیلم به اشتراک گذاشته است. او گفت که معرفی فیلم و گروه اترنالز تنها قرار نیست به فیلم Guardians of the Galaxy شباهت داشته باشد، بلکه قرار است از ساختار پیچیده کربی که در دهه ۷۰ میلادی کربی برای خلق این گروه و کامیک استفاده کرده بود، نیز الهام بگیرد. فایگی گفت:

همانطور که در هر فیلمی تلاش کردیم آن را انجام دهیم، همه چیز پس از فیلم Endgame و فیلم Spider-Man: Far From Home متفاوت و منحصر به فرد خواهد بود. دیدن بازگشت شخصیت‌ها در فاز چهارم قطعا چیزی است که ما می‌خواهیم انجام دهیم و خواهیم داد، اما همچنین می‌خواهیم شخصیت‌های را معرفی کنیم که بیشتر جهان هرگز از وجود آن‌ها خبر نداشتند که این موضوع بسیار به Guardians و Avengers شباهت دارد و تعداد زیادی از این شخصیت‌ها وجود دارند. Eternals یک گروه است، اما ما ایده معرفی یک گروه را دوست داریم که گروه در این فیلم از ابتدا شخصیت‌های مخالفت ایجاد آن باشند و این همان کاری است که در فیلم Avengers انجام دادیم. از نگاه معرفی یک گروه از شخصیت‌های جدید به Guardians شباهت دارد، اما لحن آن با این فیلم بسیار تفاوت خواهد داشت. شما درباره ۶۰ و ۷۰ سال قبل سوال پرسیدید، اما جک کربی با Eternals یک حماسه بسیار بزرگ و شگفت انگیز خلق کرده که اتفاقات آن از ۱۰ هزار سال قبل آغاز خواهد شد و این چیزی است که ما واقعا تا به امروز انجام نداده‌ایم. به همین دلیل است که در میان بسیاری از پروژ‌ه‌هایی که پس از فیلم Endgame در دست ساخت داریم، فیلم Eternals برای ما بسیار جذاب است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *