ویل اسمیت در جوخه انتحاری ۲ حضور ندارد

[ad id='39844']

[quote]طبق خبری که رسانه های آمریکایی منتشر کرده اند ویل اسمیت بازیگر نقش دد شات در فیلم Suicide Squad در قسمت ادامه این فیلم که توسط جیمز گان کارگردانی می شود حضور ندارد با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

ویل اسمیت به دلیل مسائل مربوط به برنامه‌ریزی فیلمبرداری دنباله فیلم Suicide Squad و تداخل با برنامه‌های او، از این پروژه جدا شده است و قرار نیست این نقش را بار دیگر در مجموعه دی سی بازی کند.

منابع نزدیک می‌گویند که این تصمیم در شرایطی کاملا دوستانه و بدون اینکه دو طرف مذاکره، احساس بد یا منفی در مورد آن داشته باشند، گرفته شده است. این منابع اضافه کردند که استودیو به دنبال حفظ اسمیت و رابی در فیلم The Suicide Squad بود و تصمیم داشت که برای بقیه شخصیت‌ها از بازیگران جدید استفاده کند. با این حال، ممکن است بسیاری از شخصیت‌ها نیز تغییر کند و در این فیلم شاهد حضور شخصیت‌های کاملا جدیدی نیز باشیم. فیلم Suicide Squad در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نقدهای منفی و متوسطی را دریافت کرد، اما موفق شد بیش از ۷۴۶ میلیون دلار فروش کند. با این حال، ساخت فیلم Suicide Squad 2 برای مدت طولانی در برزخ بود و حال قرار است با تغییرات گسترده بار دیگر به سالن‌های سینما بازگردد. گفته می‌شود که فیلمبرداری و تولید فیلم The Suicide Squad احتمالا از پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *