همه چیز درباره فیلم The Eternals در دنیای سینمایی مارول

[ad id='39844']

[quote]با معرفی کامل فیلم ابرقهرمانی The Eternals جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول خدمت شما عزیزان هستیم با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

نخستین موردی که باید درمورد این فیلم بدانیم آن است که The Eternals به همراه فیلم‌های Guardians of the Galaxy Vol. 3 ،Doctor Strange 2 ،Black Widow ،Spider-Man: Far From Home و Black Panther 2 در چهارمین فاز مارول، روند ساخت خود را آغاز خواهد کرد. این عنوان جدید از دنیای مارول، طبق انتظارات، دارای شخصیت‌ها، تیم‌ها و همچنین سیاره‌های جدید به همراه تنوع جلوه‌های ویژه خواهد بود.

حال که شخصیت‌های فیلم به اندازه دیگر شخصیت‌های دنیای مارول مشهور نیستند، این فیلم می‌تواند بعنوان یک فرانچایز بزرگ پس از Avengers ظاهر شود و جایگاه خود را پیدا کند. پروژه فیلم به سرعت در دستور کار قرار گرفته و کلویی ژائو را بعنوان کارگردان، و همچنین متیو و رایان فیرپو  را بعنوان نویسندگان خود، در اختیار گرفته است.

در ماه آوریل ۲۰۱۸، کوین فایگی  رئیس کمپانی مارول اعلام کرد که مارول در حال تهیه یک فیلم بر اساس کمیک‌های The Eternals است. در استویو سازنده، نحوه قرار گرفتن این پروژه میان دیگر پروژه‌های پس از فیلم Avengers: Endgame مورد بحث و بررسی واقع شد و درواقع بیش از یک بررسی کوچک ادامه پیدا کرد. مدتی کوتاه پس از معرفی فیلم، متیو و رایان فیرپو بعنوان فیلمنامه نویسان فیلم، به پروژه ملحق شدند. در معرفی اولیه، فایگی اذعان داشت، مارول برای اتخاذ تصمیم‌های خلاقانه قدم برداشته است تا در صورتی که به آنها ایمان آوردیم، روند تولید را شروع کنیم. حال اگر فیلم The Eternals واقعا در حال آماده سازی است، نشانه خوبی برای فیلمنامه نویسندگان آن است.

کلویی ژائو وظیفه کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. او پس از آنا بودن در فیلم Captain Marvel و کیت شورتلند در فیلم Black Widow، بعنوان سومین زن کارگردان دنیای سینمایی مارول به شمار خواهد رفت. او همچنین به دنبال ساخت فیلم‌های اختصاصی بود و مارول را به شدت تحت تاثیر کارهای خود قرار داده است. آثار ژائو بعنوان یک کارگردان مستقل، در فیلم‌هایی چون The Rider و Songs My Brothers Taught Me که نویسندگی آنها را نیز بر عهده داشته، نمایان است.

با تاخیر در اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 بخاطر اخراج شدن جیمز گان بعنوان کارگردان آن، فضای سال ۲۰۲۰ برای اکران فیلم دیگری از دنیای مارول خالی شد. با احتمال اینکه فیلم Black Widow در تابستان و فیلم Doctor Strange ۲ در پاییز این سال منتشر خواهند شد، عنوان The Eternals از طرفی می‌تواند در بهار ۲۰۲۰ اکران شود. با معرفی کارگردان و نویسندگان برای فیلم، می‌توان به این نتیجه رسید که این فیلم زودتر از بسیازی از فیلم‌های آینده مارول، مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند. تنها معرفی تیم بازیگری فیلم مورد نیاز است تا طبق انتظار، فیلم‌برداری آن از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود.

جک کیربی در سال ۱۹۷۶ شخصیت‌های The Eternals را خلق کرد. آنها گروهی از ابرانسان‌ها و موجودات جاودانه‌اند که توسط نژادی خدا مانند به نام Celestials بوجود آمده‌اند. شایان ذکر است، Celestials پیش از این در فیلم Guardians of the Galaxy معرفی شده بودند و حتی در سکانسی از فیلم، یکی از آنها با استفاده از سنگ ابدیت قدرت، یک سیاره کامل را نابود کرد. The Eternals موجوداتی با قدرت فرا انسانی، مقاومت بالا، نیروی تله پاتی، قدرت پرواز، ایجاد توهم و دستکاری کردن مواد هستند. اکثر آنها در شهر مخفی Olympia زندگی می‌کنند اما طی گذشت زمان، آنها در سرتاسر جهان و سیاره‌های گوناگونی نظیر زمین، پخش شده‌اند. وظیفه The Eternals این است که از زمین دفاع کنند و خود را برای آمدن Celestials که هر هزار سال یکبار برای بررسی لایق بودن مخلوقات خود به ملاقات آنها می‌آیند، آماده شوند. اگر مخلوقات Celestials لیاقت خود را اثبات نکنند، آنها نیز بلافاصله کل نژاد را از زندگی محو می‌کنند.

نژاد دیگری که در دسته Eternals خلق شده است، The Deviants نام دارد و ظاهر آنها نسبت به بقیه، هیولاگونه است. آنها مجبورند که در محل‌های زیرزمینی زندگی کنند و به همین دلیل از وضعیت بهتر زندگی The Eternals خشمگین هستند. این دو نژاد دشمنان بزرگی برای یکدیگر به شمار می‌روند اما با این حال، برخی از افراد نژاد Deviants با نژاد Eternals همکاری دارند. در فیلم نیز باید انتظار حضور نژاد Deviants را داشته باشیم.

بسیاری از هواداران ممکن است به یاد نیاورند، اما The Eternals با فیلم Avengers: Infinity War ارتباط دارد. تانوس به شخصه، یک Eternal است و با توجه به اندازه بزرگ و پوست بنفش خود، در دسته Deviants قرار می‌گیرد. زمانی که تانوس به سیاره Vormir قدم می‌گذارد، Red Skull او را “تانوس پسر A’lars” خطاب می‌کند. در کمیک‌ها، A’lars یک Eternals و بنیانگذار خانه خود در سیاره Titan است. او یک شخصیت بسیار محبوب در جامعه خود به شمار می‌رود و از طرفی، شیطان درون پسر خود را انکار می‌کند. پس از کشف این شخصیت‌ها، مارول سعی دارد، موجوداتی همانند تانوس را در دنیای سینمایی خود نشان دهد. ممکن است تانوس دیگر در فیلم‌های پس از فیلم Avengers: Endgame ظاهر نشود، اما تاریخچه و داستان ریشه داری درمورد گذشته او وجود دارد که ممکن است در فیلم The Eternals به آن پرداخته شود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *