رامی ملک بازیگر نقش منفی جیمز باند ۲۵ می شود

[ad id='39844']

[quote]به احتمال زیاد رامی ملک بازیگر مصری و برنده اسکار هالیوود ایفاگر نقش منفی فیلم جیمز باند ۲۵ خواهد بود با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

تهیه کنندگان قسمت جدید فیلم James Bond هنوز به استخدام ملک برای نقش شرور اصلی این فیلم امیدوار هستند و اطلاعاتی از دیگر شخصیت‌های فیلم نیز به اشتراک گذاشته شده است. علاقه سازندگان فیلم به استخدام ملک پس از اسکاری که او دریافت کرد، بیشتر شده است.

پیش از این تصور می‌شد که ملک بخاطر تداخل در برنامه‌های فیلمبرداری فصل چهارم سریال Mr. Robot ممکن است نتواند در قسمت جدید فیلم جیمز باند حضور داشته باشد، اما ظاهرا سازندگان فیلم James Bond 25 همچنان به حضور او در این فیلم امیدوار هستند و مذاکرات با او ادامه دارد. طبق این گزارش، تهیه کنندگان با بازیگران دیگری نیز ملاقات و گفتگو کرده‌اند، اما ملک همچنان گزینه اصلی و اول سازندگان فیلم James Bond 25 است. با این حال، نام دیگر بازیگرانی که برای این نقش در نظر گرفته شده، فاش نشده است. علاوه بر بازیگر نقش شرور اصلی فیلم، ورایتی اطلاعاتی در مورد سه نقش جدید دیگر را نیز منتشر کرده که سازندگان به دنبال استخدام بازیگر برای این نقش‌ها هستند که انتظار می‌رود ۲ شخصیت از این ۳ شخصیت زن باشند. یکی از این شخصیت‌ها، مامور جدید MI6خواهد بود و شخصیت دیگر قرار است دوست جیمز باند باشد، اما این شخصیت برخلاف شخصیت کمیل مونتس با بازی اولگا کوریلنکو در فیلم Quantum of Solace خواهد بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *