تاریخ اکران فیلم رمبو : آخرین خون

[ad id='39844']

[quote]کمپانی لاینزگیت تاریخ اکران فیلم مورد انتظار رمبو : آخرین خون را مشخص کرد با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote][quote][/quote]

 

 

کمپانی لاینزگیت سرانجام اعلام کرد که قسمت پنجم فیلم Rambo قرار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) اکران شود. در این تاریخ، این فیلم باید با فیلم Black and Blue با بازی نائومی هریس، فرانک گریلو و ترسی گیبسون، به‌همراه فیلم Downton Abbey در گیشه رقابت کند. در این ماه، فیلم It: Chapter 2 نیز قرار است اکران شود که فاصله دو هفته‌ای آن با تاریخ اکران فیلم Rambo: Last Blood می‌تواند فضای امنی را برای قسمت جدید فیلم رمبو ایجاد کند.

فیلم Rambo: Last Blood بار دیگر داستان جان رمبو با بازی سیلوستر استالونه، را روایت خواهد کرد که او بیشتر زمان خود را به مزرعه داری سپری می‌کند و زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیا روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند. آدریان گرونبرگ، کارگردان فیلم Get the Gringo وظیفه کارگردانی فیلم Rambo 5 را بر عهده داشته است. سیلوستر استالونه، پاز وگا، آدریانا بارازا، یوت منیرال، سرجیو پریس منچتا، اسکار جانادا و خواکین کوسیو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rambo: Last Blood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر بازی، استالونه به‌همراه مت سیرولنیک وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *