اطلاعات جدید از فیلم The New Mutants

[ad id='39844']

[quote]کمپانی فاکس اطلاعات جدیدی از وضعیت فیلم The New Mutants به اشتراک گذاشته شده است. با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

فیلمبرداری و تولید دوباره این فیلم قرار بود در اواخر سال ۲۰۱۸ انجام شود، اما این اتفاق رخ نداده و همچنین هنوز فیلمبرداری دوباره این فیلم نیز آغاز نشده است و مشخص نیست که در چه زمانی قرار است انجام شود. 

تصمیم فیلمبرداری دوباره فیلم The New Mutants در واقع طبق نظر فاکس قرن بیستم براساس واکنش مثبت طرفداران به فضای ترسناک فیلم در اولین تریلر آن گرفته شده که ظاهرا خود فیلم اثر چندان ترسناکی نبوده و حال فاکس به دنبال نزدیک‌تر کردن فیلم به وعده‌های داده شده، بوده است. منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر گفته‌اند با اینکه زمان زیادی از این تصمیم می‌گذرد، اما جاش بون همچنان به عنوان کارگردان و نویسنده فیلمنامه در پروژه حضور خواهد داشت و روی مراحل فیلمبرداری دوباره فیلم نیز نظارت کامل دارد. همچنین هنوز تصمیمی مبنی بر نحوه انتشار این فیلم گرفته نشده و مشخص نیست که فیلم The New Mutants در نهایت قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود یا اینکه شاهد عقب افتادن دوباره آن خواهیم بود.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *