فیلم بعدی کریستفر نولان عاشقانه است

[ad id='39844']

کریستفر نولان با همکاری کمپانی والت دیزنی کار ساخت فیلم جدید خود را آغاز کرده است تم اصلی این فیلم عاشقانه خواهد بود و از دو فیلم شمال از شمال غربی و تلقین الگو می گیرد والت دیزنی تاریخ اکران فیلم را برای ۲۰۲۱ برنامه ریزی کرده است

 

«هویته ون هویتما» که «بین‌ستاره‌ای» و «دانکرک» را برای نولان فیلمبرداری کرده، در این پروژه‌ی جدید هم به فیلمساز ملحق شده، و آن را یک تریلر رمانتیک و ترکیبی از «شمال با نورث‌وست» و «تلقین» توصیف کرده است. تولید اثری رمانتیک توسط نولان هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. اگرچه بسیاری فیلم‌های او را سرد و خالی از احساس می‌دانند، اما با وجود اینکه «بین‌ستاره‌ای» نولان اثری بود پراحساس، نباید از این مسئله غافل شد که او تاکنون فیلمی رمانتیک خلق نکرده است. نزدیک‌ترین فیلم او به آثار رمانتیک رابطه‌ی شخصیت‌های «لئوناردو دی‌کاپریو»‌ و «ماریون کوتیار» در «تلقین» بود.

شباهت لحن فیلم جدید نولان به «شمال به شمال غربی» نیز نکته‌ی قابل تأمل و جالبی است. آن فیلم کلاسیک هیچکاک با بازی «کری گرانت» در نقش مردی که توسط جاسوس‌ها تحت تعقیب است، پر از تعلیق‌های هیچکاکی بود اما در پاره‌ای لحظات دیگر لذت‌بخش و طنزآمیز. طنز ویژگی دیگری است که در آثار نولان به ندرت یافت می‌شود.

اشاره‌ی فیلمبردار به «تلقین» هم بحث‌برانگیز می‌شود. آیا این بدان معناست که با یک اثر پیچیده‌ی دیگر با عناصر خیالی مواجه خواهیم بود؟ صرف نظر از مضمون فیلم، از این توصیف مختصر چنین برمی‌آید که نولان در پی خلق اثری متفاوت از فیلم‌های قبلی خود بوده و در عین حال از استایل همیشگی خود فاصله نگرفته است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *