بررسی فیلم ترکی برایم یک ترانه عاشقانه بخوان

[ad id='39844']

[quote]فیلم سینمایی «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» محصول مشترک ایران و ترکیه با بازی هنرپیشه معروف ترک یوسف چیم و افسانه پاکرو . با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

این فیلم در حال حاضر در ترکیه در حال فیلمبرداری است. این فیلم به تهیه کنندگی امیر شهاب رضویان و کارگردانی مهرداد غفارزاده کارگردان ایرانی در حال ساخت می باشد.

این فیلم توسط دو شرکت green cut و artiz evi در حال ساخت است. نویسندگی این فیلم به صورت مشترک توسط سناریست های ایرانی و ترکی نوشته شده است. نویسندگان ایرانی این فیلم مهرداد غفارزاده و اکبر روح می باشند و نویسندگان ترکیه ای این فیلم pelin karamehmetoglu – serac baycan می باشند.

از بازیگران ایرانی حاضر در این پروژه تاکنون حضور پژمان بازغی ، افسانه پاکرو و فرهاد قائمیان در این فیلم قطعی شده است و این دو بازیگر سکانس های مربوط به خود را در کشور ترکیه بازی کرده اند و از بازیگران مطرح ترکیه ای حاضر در این پروژه میتوان به بازیگرانی چون یوسف چیم – علی بوراک جیلان  – آیشن اینجی  ، الیف ارول ، سمرا دینچر  و هازال تورسان بازیگر نقش یاسمین سریال فضیلت خانم و دخترانش و  اشاره کرد.

خلاصه داستان

در این فیلم یوسف چیم نقش یک خواننده معروف به اسم امره آکین را بازی میکند و نقش مقابل او هم افسانه پاکرو است که کارکتر دلارا را بازی میکند. علی بوراک جیلان هم کارکتر هاکان را بازی میکند و پژمان بازغی هم در نقش حامد در این فیلم حضور دارد.

امره هم گاهی اوقات برای کودکان بی سرپرست در پرورشگاهی به اسم بچه های بهشت کنسرت برگزار میکند، هاکان و ادا در یکی از همین کنسرت ها از خوانندگی امره فیلمبرداری میکنند و آن را در فضای مجازی منتشر میکنند و باعث مشهور شدن امره می شوند. آیلا که یک تولید کننده تلویزیونی می باشد امره را ساپورت میکند و باعث ثروتمند و مشهور شدن او می شود.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *