تبلیغ مجانی خندوانه برای شوهر شیلا خداداد

[ad id='39844']

[quote]دعوت از دکتر فرزین سرکارت شوهر پزشک شیلا خداداد در آستانه انتخابات نظام پزشکی به نوعی تبلغ مجانی باری او محسوب می شود . با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

طلق عبارت است از مالی که مالکش می تواند در آن هر نوع تصرفی بکند؛ اعم از فروختن، اجاره دادن، بخشیدن و…»؛ این تعریف حقوقی برای چنین واژه‌ای است و از قضا وضعیت امروز تلویزیون به سمت و سویی رفته که بی‌شباهت به ملک طلق برخی سلبریتی‌ها نیست؛ سلبریتی‌هایی متکی به ستاره ـ مربع‌ها که با خود پول به تلویزیون می‌آورند و این آورده‌های قابل توجه، دست آنها را از هر مجری قدیمی و معتمد سازمان صداوسیما بازتر کرده و آنها تقریباً هر کاری دوست دارند انجام می‌دهند.

ماجرای رسوایی در پس نظرسنجی برای برنامه «برنده باش» که انتظار می‌رود با عوامل آن زودتر برخورد شود، اتفاق پرسروصدایی بود که همه افکارعمومی را متوجه خود کرد؛ اما در مقابل اتفاقات کمتر جنجالی رخ داده که حساسیت اندکی را نزد افکارعمومی در پی داشته است. نامحسوس‌ترینِ این اتفاقات، دعوت چهره‌های مشکوک و فاقد هرگونه هنر و توانمندی به برنامه‌هایی است که سلبریتی‌ها در قالب مجری و تصمیم‌گیرنده در آن نقش کلیدی دارند.

ماجرای دکتر مسعود صابری که پس از پلی‌بک خواندن در تلویزیون با عذرخواهی رامبد جوان همراه شده بود، باعث نشد تا این مجری در انتخاب مهمانان برنامه خندوانه وسواس بیشتری به خرج دهد و ظاهراً دست او برای دعوت از هر شخصی ولو آنکه سابقه خاصی نیز نداشته باشد، باز گذاشته شده است. این مطلق العنانی منتهی به دعوت از فرزین سرکارات همسر شیلا خداداد به برنامه «خندوانه» شده است؛ مهمانی که هیچ ویژگی به جز نسبت فامیلی با این بازیگر زن سینمای ایران نداشته است.

در طول این برنامه سخن ویژه‌ای از مزیت این دکتر یعنی نسبت با شیلا خداداد مطرح نشد و درباره شخص این پزشک صحبت شد. این در حالی است که اگر قرار بر دعوت بر پزشکان  متخصص به یک برنامه با کارکرد سرگرمی باشد، صدها تن از خبرگان این عرصه جلوتر از این هستند و مشخص نیست با چه منطقی این شخص مهمان این برنامه شده است. از قضا کاملاً اتفاقی فرزین سرکارات کاندیدای انجمن دندانپزشکی ایران است و لابد رامبد جوان بدون اطلاع از این موضوع دست به تبلیغ برای او زده، کما اینکه احتمالاً بدون اطلاع از کنسرت صابری برای او در برنامه‌اش رپرتاژ آگهی رفت.

از سوی دیگر، یک کانال تلگرامی مرتبط با جامعه دندانپزشکان جوابیه‌ای را از سوی مهمان دیشب خندوانه منتشر کرد که در بخشی از آن آمده بود: «ضبط برنامه مربوط به ۳ ماه پیش است که در کنداکتور صدا و سیما به صورت برنامه‌ریزی شده قرار گرفته است. گمان هم نمی‌کنم برنامه خنداونه و شبکه نسیم از انتخابات انجمن دندانپزشکی ایران و حتی کاندیدا شدن بنده مطلع باشند…» اما این کانال توضیح نداده چرا این برنامه در فاصله اندک تا ۲۳ اسفند مصادف با انتخاب انجمن پخش و اساساً چرا این دندانپزشک به این برنامه دعوت شده است؟!

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *