حاشیه های ازدواج جنیفر لوپز با الکس رودریگز

[ad id='39844']

[quote]جنیفر لوپز برای ششمین بار متوالی ازدواج کرد او این بار با الکس رودریگز بازیکن بیسبال ازدواج کرده است با سیمرغ پلاس همراه باشید[/quote]

 

جنیفر و الکس یکدیگر را در یک مسابقه بیسبال ملاقات کردند. جنیفر می گوید: «پس از آن دیدار ما یک بار در رستورانی در هتل « Bel Air» با هم قرار گذاشتیم. در انتهای شب، قبل از این که ما از هم خداحافظی کنیم، الکس به دستشویی رفت و به من پیغام داد: تو خیلی جذابی. همه چیز آن شب به خوبی پیش رفت و ما کم کم به هم علاقمند شدیم.»

الکس در سال ۲۰۱۸ گفته بود که می خواهد خواستگاری اش بسیار خاص و منحصر بفرد باشد. اگر به بک گراند عکس نامزدی آنها نگاه کنید، متوجه می شوید که مراسم نامزدی آنها در یکی از سواحل برگزار شده است. او درباره ازدواجش با جنیفر می گوید: «جنیفر از من مرد بهتری ساخت. او مرا کامل می کند. من در کنار او احساس می کنم که فاتح جهانم. از این رو می خواهم که باقی زندگی ام را در کنار این ستاره سر کنم. او نیمه گمشده من است. ما با هم اشتراکات زیادی داریم. مثلا این که ما هر دو اهل نیویورک هستیم، هر دو لانیم ایم و هر دو در دهه ۴۰ زندگی خود به سر می بریم…»

اینطور که پیداست فرزندان هر دو ستاره توانستند با هم ارتباط خوبی برقرار کنند، به طوری که الکس می گوید: «برای اولین بار دختران من فکر می کنند که من یک قهرمانم. آنها جنیفر را دوست دارند، در پشت صحنه به پیش او می روند، با او می رقصند و می خوانند.»

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *