تصاویر اکران مردمی فیلم ژن خوک سعید سهیلی

[ad id='39844']

[quote]مراسم اکران مردمی فیلم ژن خوک[/quote]

سیمرغ پلاس مراسم اکران مردمی فیلم ژن خوک اثر جدید سعید سهیلی کارگردان فیلم های گشت ارشاد ۱ و ۲ با حضور سینا مهرداد و هادی حجاز فر بازیگران اصلی فیلم برگزار که در ادامه می توانید تصاویر این مراسم را مشاهده بفرمایید این فیلم از تاریخ ۲۶ اسفند اکران شده و نمایش آن در ایام نوروز ۹۸ ادامه دارد


بازیگران فیلم ژن خوک

 

هادی حجازی‌فر در نقش رضا

سینا مهراد در نقش عماد

نازنین بیاتی در نقش نامزد عماد

صبا سهیلی

قربان نجفی

بهرنگ علوی

علیرضا مهران

شهین تسلیمی

مهدی دانایی مقدم

احمد مینایی

افشین اخلاقی

فرشید نزاکتی

وحید کرمانی

مهسا آبیز

الناز حبیبی

 

نقد بررسی فیلم ژن خوک

«ژن خوک» چهاردهمین فیلم سعید سهیلی در مقام کارگردان است. این فیلم‌ساز اولین کار خود را در سینما با فیلم «طوفان شن» ساخته جواد شمقدری آغاز کرد. در آن فیلم او به‌عنوان نویسنده حضور داشت، اما همان سال ۷۵ وی فیلم «مردی شبیه باران» را کارگردانی کرد؛ فیلمی که تحسین مخاطبان و منتقدان را کسب کرد، همچنین ابوالفضل پورعرب هم برای این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد. او در ادامه راه «مردی از جنس بلور»، «سهراب» «سنگ، کاغذ، قیچی» و… را روی پرده برد. این آثار همگی جز کار‌های ارزشی و دفاع مقدسی محسوب می‌شدند، اما با گذر زمان و فشاری که گیشه به فیلم‌سازان وارد کرد سهیلی نیز به سمت ساخت فیلم‌های کمدی روی آورد. او با «چارچنگولی» موفقیت خوبی در گیشه به دست آورد، اما به‌نوعی کارنامه خود را زیر سؤال برد.


مسیر جدید سهیلی با فیلم‌هایی چون «ازدواج به‌وقت اضافه»، «گشت ارشاد ا و ۲» ادامه پیدا کرد. در این میان تنها «کلاشینکف» فیلمی متفاوت از این فیلم‌ساز بود، اما وی اخیراً کاری بانام «ژن خوک» را روی پرده برده است. این کار یک اثر اجتماعی و انتقادی است که آنچه در جامعه امروز رخ می‌دهد، مدنظر قرار داده و در این میان از جذابیت‌های سینمایی هم غافل نبوده است، البته سعید سهیلی در کار‌های اجتماعی و دفاع مقدسی خود نشان داده که سینما را به‌خوبی می‌شناسد، به‌ویژه در بحث فیلم‌برداری و میزانس. نکته بعد به بازیگری مربوط می‌شود. هنرپیشه‌هایی که در فیلم‌های این فیلم‌ساز حضور پیدا می‌کنند، اکثراً بهترین کارهایشان را ارائه می‌دهند این مهم به توانایی فیلم‌ساز در بازی گرفتن از آن‌ها مربوط می‌شود. ابوالفضل پورعرب، گواه بارز این ادعاست.

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *