تریلر رسمی فیلم ایپ من ۴ IP MAN

[ad id='39844']

[quote]اولین تریلر رسمی فیلم ایپ من ۴ IP MAN با زبان چینی [/quote]

 

سیمرغ پلاس به تازگی اولین تریلر رسمی فیلم ایپ من ۴ IP MAN منتشر شده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید این فیلم قرار در سال ۲۰۱۹ میلادی اکران عمومی شود

در این فیلم ما شاهد مبارزه تاریخی استاد ایپ با بروسلی افسانه ای هستیم که یکی از جذابیت های اصلی نکته دیگر حضوور جکی چان در فیلم است که جذابیت این فیلم را چند برابر می کند

اسکات ادکینز بازیگر فیلم های رزمی نیز در این فیلم حضور دارد اسکات ادکینز بازیگر مورد علاقه طرفداران هنرهای رزمی است که برای نقش هایش در فیلم هایی نظیر Undisputed II: Last Man Standing و تعدادی از فیلم های اکشن با بازی ژان کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme) معروف است. ادکینز توانایی‌های خود را در زمینه آثار رزمی، در فیلم هایی همچون X-Men Origin: Wolverine و Doctor Strange و The Bourne Ultimatum نیز نشان داده بود. این بازیگر مشهور همچنین سابقه بازیگری در فیلم هایی مانند Ninja و Undisputed III: The Redemption و Boyka: Undisputed را در کارنامه بازیگری خود دارد.

آقای ایپ از ۲۰۰۸ تا کنون به اشکار مخلتف تولید و عرضه شده است اما سری اصلی آن با بازی دانی ین و کارگردانی ویلسون ایپ طی سالهای ۲۰۰۸، ۲۰۱۰، ۲۰۱۵ و سری جدید آن در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد…. در این فیلم ها یک شخصیت محوری به نام IP وجود دارد که استاد مبارزات رزمی است و در هر سری بطور ناخواسته و از روی اکراه به مبارزه با تبهکاران و خلافکاران می پردازد.

این فیلم در هنگ کنگ مهد هنرهای رزمی و رزمی کاران معروف سینمای جهان مثل جکی چان، بروسلی، جت لی و … و انقدر مورد اقبال قرار گرفت که تیم سازنده تصمیم گرفتند سری های بعدی آن را بسازند. که ویلسون ایپ سری اول رو در ساخت و سری دوم آن را دو سال بعد ویلسون ایپ و سری سوم آن را پنج سال بعد در سال ۲۰۱۵ ساخت و حالا پس از چهار سال ویلسون که گویا خوشش آمده چون با این فیلم اسم فامیلیش سر زبونا افتاده سری چهارم این فیلم زیبا و اکشن و رزمی را قرار است بسازد. در هر چهار سری این فیلم نقش اصلی را دنی ین چینی ایفای نقش کرده است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *