بررسی بازی ایرانی فرزندان موتا (Children of Morta)

[ad id='39844']

[quote]بازی ایرانی Children of Morta محصول مترک استودیو های فن افزار و ددمیج[/quote]

 

سیمرغ پلاس استودیو بازی سازی ایرانی فن افزار از بازی جدید خود با نام فرزندان موتا رونمایی کرد این بازی قرار است مانند دیگر ساخته های این شرکت ایرانی به صورت بین الملی عرضه شود در ساخت این بازی اشتودیو ددمیج با فن افزاار همکاری کرده است

بازی همان فرزندان مورتا محصول استودیو دد میج است. فرزندان مورتا یک بازی هک اند اسلش و روگ لایک محسوب می‌شود. . استودیو بازی‌سازی Dead Mage سابقه تولید و ساخت بازی‌های Shadow Blade: Reload، گرشاسپ و Shadow Blade Epic of Kings را دارد. همچنین این استودیو در حال توسعه بازی Tale of Ronin نیز است.

فرزندان مورتا در تاریخ سوم سپتامبر مصادف با سه‌شنبه، ۱۲ شهریور برای پلتفرم ویندوز عرضه خواهد شد. نسخه کنسولی بازی هم در تاریخ ۱۵ اکتبر، مصادف با سه‌شنبه، ۲۳ مهر ماه، در دسترس کاربران نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت.

امیرحسین فصیحی اعلام کرد بازی Children of Morta همزمان با عرضه بین‌المللی، در فروشگاه ایرانی هیولا نیز منتشر خواهد شد. فصیحی همچنین از اضافه شدن زبان فارسی به بازی با انتشار به‌روزرسانی‌های بازی خبر داد. توسعهٰ‌دهنده بازی فرزندان مورتا شرکت فن‌افزار است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *