نقدها و نمرات فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی گیرمو دل تورو

[ad id='39844']

[quote]واکنش منتقدان مجلات مشهور سینمایی به فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی ساخته گیرمو دل تورو[/quote]

 

سیمرغ پلاس فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی که به تازگی اکران جهانی آن آغاز شده در کسب رضایت منتقدان و بینندگان موفق عمل و همچنین این فیلم در سایت راتن تومیتوز موفق به کسب میانگین نمرات ۶۲ که امتیاز عالی برای فیلم ترسناک محسوب می شود

کارشناسان سینمای هالیوود پیش بینی کرده اند که فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی اکران خود را با فروش افتتاحیه ۴۰ میلیون دلاری آغاز می کند که اگر محقق شود موفقیت تجاری فیلم را تضمیمی کند

فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی از ۲۰ مرداد اکران بین الملی خود را آغاز کرده است

 

کلارک کالیس

این اثر ترسناک دارای سازندگان بسیار خوب و یک تیم بازیگری عالی و فوق‌العاده است. فیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی یک اثر وحشتناک جذاب محسوب می‌شود که به طرز لذت‌بخشی ترسناک است.

روزی نایت

 بسیار جذاب و لذت‌بخش، نسل جدیدی از ترس و لذت‌های همراه آن را معرفی می‌کند.

جی آلن جانسون 

این فیلم در نهایت در اواسط مدت زمان خودش، در همان مسیر درستی که باید قرار می‌گیرد و روی یک پایان راضی‌کننده تمرکز می‌کند.

مایکل فیلیپس

این فیلم خوب است؛ حتی زمانی که در آنِ واحد چندین مسیر مختلف را در پیش می‌گیرد.

جیمز براردینلی

می‌توان گفت که سه چهارم فیلم داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی، یک اثر ترسناک خوب بود و یک چهارم دیگر آن، ناامید کننده. این فیلم که براساس یک سری موضوعات اپیزودیک مختلف ساخته شده که همه آنها توسط یک داستان کلی با هم ارتباط دارند، بسیار جذاب است و بخش زیادی از مدت زمان هم این جذابیت خود را به طور محکم حفظ می‌کند؛ تا اینکه به پایان خود می‌رسد.

بیلگ ابیری

به معنای واقعی کلمه هیچ چیز اختصاصی و اصیلی درفیلم ترسناک داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی وجود ندارد. همین موضوع نشان می‌دهد که برخی اوقات برای مفید و کارآمد بودن، اصلا لزومی به چیزهای اصیل و اختصاصی وجود ندارد.

دیوید ارلیچ

فیلم داستان‌های ترسناک برای گفتن در تاریکی به قدری ترسناک است که تا زیر پوست شما هم نفوذ می‌کند اما متاسفانه این ترسناکی آنقدر زیاد نیست که همانجا باقی بماند.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *