بررسی سریال انیمیشن اینجنت کینگ الویس پریسلی

[ad id='39844']

[quote]نتفلیکس قصد دارد تا یک سریال انیمیشنی فانتری با نام Agent King با حضور الویس پریسلی اسطوره موسیقی راک تولید کند[/quote]

 

یک سریال انیمیشنی براساس الویس پریسلی، خواننده و موسیقی‌دان افسانه‌ای دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی در دست ساخت است. شبکه نت فلیکس اعلام کرد که به مناسبت ۴۲امین سالگرد فوت این خواننده محبوب، سفارش ساخت یک سریال انیمیشنی بزرگسالانه، کمدی و اکشن را ارائه کرده است. این سریال قرار است Agent King نام داشته باشد و توسط پریسیلا پریسلی و جان ادی در دست ساخت است.

خلاصه داستان :

الویس پریسلی لباس سفید و معروف خود را با یک جت پک معامله می‌کند تا وارد برنامه جاسوسی و مخفیانه دولت شود تا به نبرد با نیروهای تاریکی که کشور مورد علاقه‌اش را تهدید می‌کند، کمک کند. او همچنین شغل اصلی و روزانه خود به‌عنوان خواننده و پادشاه Rock And Roll را نیز حفظ خواهد کرد.

پریسلی و ادی به‌همراه جری شیلینگ به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال ایجنت کینگ حضور دارند. همچنین مایک آرنولد، نویسنده سریال Archer  نیز به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده اجرایی در سریال Agent King حضور خواهد داشت. فلچر مولز نیز به‌عنوان دستیار کارگردان و دستیار تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *