نامش را هرچه میتوان گذاشت؛ خلاقیت، ایده جدید، استفاده از فراگیری یک محتوا! اما در نهایت نمیتوان از نکتههای منفی آن گذشت. طی چند روز گذشته آگهی تبلیغاتی مربوط به یک شرکت لبنیاتی منتشر و دست به دست شده است.
برای دیده شدن در دنیای بزرگ تبلیغات، قطعا خلاقیت، ایده جذاب و خوش رنگ و لعاب بودن اثر میتواند محصول را هم بهتر و بیشتر معرفی کند، اما آیا این خلاقیت باید به هر قیمتی باشد؟
تا سالها تلویزیون تنها محل پخش محتوا ویدئویی تبلیغاتی هر محصولی چه فرهنگی و تجاری بود، طی چند سال گذشته و با فراگیر شدن سرویسهای ویدئویی و همچنین فضای مجازی این انحصار شکسته شد. همزمان با باز شدن فضای تبلیغاتی، ایدههای جدید در این حوزه بروز کرد و محتوای برخی تبلیغات که دیگر چارچوبهای صدا و سیما را به همراه نداشت، راحتتر شد.
[ad id='39844']
خوشمان امد