سوابق کاری گلاره ناظمی داور زن ایرانی

[ad id='39844']

[quote]گلاره ناظمی داور بین المللی فوتسال ایران دیدار بوکاجونیورز و چونبوری تایلند در جام باشگاه‌های جهان را سوت زد.‏پس از اینکه استفاتی فراپارت قضاوت مسابقه سوپر جام اروپا بین لیورپول – چلسی را عهده دار بود؛ شب گذشته نیز در یکی از بازی‌های جام باشگاه‌های جهان ‎گلاره ناظمی  بازی بین تیم‌های بوکاجونیورز و چونبوری تایلند را به عنوان داور دوم سوت زد.[/quote]

 

 

 

گلاره ناظمی در آبان ماه سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شده است و ۳۷ سال سن دارد. وی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

وی پیش از ورود به این حرفه، بازیکن فوتبال بوده است و در سن ۱۷ سالگی با حمایت خانواده و به پیشنهاد برادرش کوپال ناظمی که از داوران فوتبال می باشد، در کلاس های داوری ثبت نام می کند. گلاره ناظمی از برادرش یک و نیم سال کوچک تر است. کوپال ناظمی از سال ۱۳۷۹ در عرصه داوری فعالیت دارد.

گلاره ناظمی داوری را ابتدا با فوتبال و بعد با قضاوت در لیگ برتر فوتسال بانوان آغاز کرد و در بازی های مختلف قضاوت های خوبی داشت، به همین خاطر برای قضاوت بازی ها در سطح بین الملل نیز انتخاب شد و در سال ۲۰۰۱، بازی های جنوب شرقی آسیا را سوت زد.

در مهر ۹۷، گلاره ناظمی به عنوان داور فینال المپیک جوانان انتخاب شد. این بازی بین تیم های ملی فوتسال پرتقال و ژاپن برگزار گردید.

او به عنوان اولین زن ایرانی است، که بازی های فوتسال دانشجویان را در گروه آقایان سوت زده است و در دو بازی روسیه – نیوزیلند و کرواسی – چین به ترتیب به عنوان داور دوم و سر داور انتخاب شد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *