نقدها و نمرات فیلم ترسناک It: Chapter Two

[ad id='39844']

[quote]واکنش منقدان رسانه های مشهور سینمایی به فیلم ترسناک It: Chapter Two اقتباس شده از رمان مشهور استیون کینگ با همین نام[/quote]

سیمرغ پلاس تا اکران قسمت دوم فیلم ترسناک ایت زمان زیادی نمانده و اکنون اولین منتقدان درباره فیلم It: Chapter Two در فضای مجازی منتشر شده قسمت اول این که از روی رمان استیون کینگ با همین نام ساخته شده در بدست آوردن نظر مثبت طرفداران فیلم های ترسناک ناکام ماند

داستان فیلم ترسناک It: Chapter Two درباره رودرویی مجدد گروه بازندگان که اکنون در سن بزرگسالی هستند با پنی وایزر دلقک ترسناکی که دوباره بازگشته است

اریک دیویس

It 2 به‌خوبی با فیلم قبلی همراه می‌شود و همان حس و حال جالب و روابط دیدنی اعضای گروه بازنده‌ها و ترکیب کمدی و وحشت را دنبال می‌کند. این قسمت کمی سنگین‌تر از قسمت اول است و تمرکز زیادی روی مبارزه با آسیب‌های روانی اعضای گروه در دوران نوجوانی دارد. پایان فیلم به‌شدت من را احساساتی کرد و نباید بازی فوق‌العاده‌ی بیل هیدر را هم فراموش کرد.

یولاندا ماچادو

It 2 فیلم به‌شدت محشری است. بله، فیلم کُندتر از قسمت اول جلو می‌رود ولی نحوه‌ی روایت آن به‌شکلی است که اجازه می‌دهد داستان و شخصیت‌ها به‌خوبی پیش بروند و رشد کنند. بخش‌های ترسناک هم خیلی استادانه طراحی شده‌اند و چیزی که بیشتر از همه دوست داشتم، نحوه‌ی برخورد با مشکلات روحی و روانی اعضای گروه بود؛ موضوعی که به‌خوبی از اثر استیون کینگ برداشت شده بود.

کریستن لوپز

It: Chapter Two آن طراوت و تازگی فیلم اول را ندارد، فیلمنامه‌ی آن بسیار ضعیف است و تلاش‌های بازیگران خوب فیلم از جمله بیل هیدر و جیمز رانسون در این اثر پُر از جلوه‌های ویژه هدر رفته است.

کورتنی هوارد

It 2 را می‌توان یک مهمانی زیبای پُر از خون و خشونت دانست؛ فیلمی که موشیاتی در آن توانسته است یک‌بار دیگر کابوس‌های استیون کینگ را زنده کند و صحنه‌هایی ترسناک و دیوانه‌وار ترتیب دهد؛ جشنی مخوف و دلهره‌آور که با تماشای آن ممکن است هر بلایی سر خودتان بیاورید!

اسکات منزل

It 2 را می‌توان بزرگ‌ترین ناامیدی سال دانست. اثری کُند، شلوغ و شلخته که زمان زیادی را صرف روایت دوباره‌ی بخش‌هایی از فیلم قبلی می‌کند. البته بخش‌های جالبی هم در فیلم وجود دارد، ولی فیلم توانایی زیادی در ایجاد حس وحشت و تعلیق ندارد و بازی‌ها هم کیفیت‌های متفاوتی دارند.

دان کِی

آرزو داشتم می‌توانستم بگویم It 2 در حد فیلم اول عالی، ترسناک و درگیرکننده است، ولی این‌طور نیست. فیلم تعدادی صحنه‌ی ترسناک دارد و بازی بازیگران هم عمدتاً خوب است، مخصوصاً بیل هیدر، ولی در مجموع فیلمی تکراری و بسیار طولانی است.

وندی لی سانی

واقعاً از تماشای It 2 لذت بردم. هنوز نمی‌دانم واقعاً نیازی بود در این حد طولانی باشد یا نه، ولی از بازی‌ها به‌شدت خوشم آمد و صحنه‌های ترسناکی داشت که هرگز از ذهنم خارج نخواهند شد.

هدر ویکسون

It: Chapter Two واقعاً فیلم خوبی بود و پایان آن هم من را خیلی احساساتی کرد. فیلم صحنه‌های به‌شدت جالبی دارد، مثل پایان آن که نفس را در سینه حبس می‌کرد و فکر می‌کنم اعضای بزرگسال گروه بازنده‌ها هم عالی بودند. البته در بخش‌های فلش‌بک کمی زیاده‌روی وجود داشت، ولی در مجموع طرفداران از فیلم راضی خواهند بود.

ویلیام بیبیانی،

It: Chapter Two تعدادی صحنه‌ی عالی داشت و همچنین تعدادی بازی خوب از بازیگران، ولی ایرادات کمی هم نداشت. شوخی‌های فیلم سر راه بخش‌های ترسناک قرار می‌گیرند و قسمت‌های فلش‌بک هم زیادی تکرار می‌شوند، به‌جای اینکه همان زمان صرف شخصیت‌پردازی اعضای بزرگسال گروه بازنده‌ها شود.

ژرمن لوسیه

فیلم It 2 در قسمت‌های خوب خود واقعاً عالی است و ترکیب بخش‌های گذشته و حال هم نظم و ترتیب خوبی دارد و بازیگرها به‌زیبایی از پس کار خود برآمده‌اند. ولی از طرف دیگر بخش‌های ترسناک با تصاویر و جلوه‌های ویژه‌ی اغراق‌آمیز باعث می‌شوند حال و هوای داستانی آن‌ها زیر سایه برود. در مجموع قسمت دوم It را می‌توان اثری خوب و خوش‌ساخت دانست که البته به‌پای نسخه‌ی اول آن نمی‌رسد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *