نقد بررسی فیلم Ad Astra براد پیت

[ad id='39844']

[quote]به تازگی فیلم علمی تخیلی Ad Astra با بازی براد پیت و نائومی لی جونز در جشنواره ونیز ۲۰۱۹ به تمایش درامده که با استقبال تماشاگران و منتقدان هم مواجه شده است این فیلم از شانس های اصلی اسکار ۲۰۲۰ محسوب می شود [/quote]

فیلم ۸۵ میلیون دلاری جدید جیمز گری با عنوان «اَد آسترا» (Ad Astra) دو بار با تاخیر تکمیل همراه شده و به جشنواره کن نرسید و سپس ادغام فاکس و دیزنی در هم نیز ساخت آن را با تهدید مواجه ساخت. با این وجود کمتر کسی باور می‌کنند که تهیه کنندگان فیلم راضی شده‌اند ۸۵ میلیون دلار برای ساخت این فیلم به کارگردان فیلم شکست خورده «شهر گمشده زی» بدهند. این فیلم دو بازیگر سرشناس و ستاره را در کنار هم قرار داده است: برد پیت و تامی لی جونز. جمیز گری که در میان مخاطبان سینما چهره محترمی است همواره در باکس آفیس مورد بی‌مهری قرار گرفته، زیرا ساخته‌های او خوشایند مخاطبان عام قرار نمی‌گیرد.

در این فیلم، برد پیت نقش سروان روی مک براید را بازی می‌کند، مردی که به انتهای منظومه شمسی سفر می‌کند تا تنها مردی را بیابد که می‌تواند یک بحران بزرگ که بشریت را به سمت نابودی می‌برد حل کند و‌ای مرد کسی نیست جز پدر او که سال‌ها پیش در دل فضا ناپدید شده است. انتظارات زیادی از فیلم جدید گری وجود دارد به نحوی که شاید این فیلم برای کارگردانش باعث موفقیت در باکس آفیس و فصل جوایز سینمایی شود.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *