نقد بررسی فیلم درباره بی پایان روی اندرسون

[ad id='39844']

[quote]فیلم About Endlessness اثر جدید روی اندرسون با بازی گلشیفته فراهانی [/quote]

 

روی اندرسون کارگردان مشهور سوئدی امسال با About Endlessness در جشنواره ونیز حضور دارد و تا اینجای مورد استقبال تماشاگران و منتقدان قرار گرفته است به عقیده منتقدان فیلم About Endlessness از شانس های اصلی فصل جوایز ۲۰۱۹ است و همچنین شانس زیادی در کسب اسکار ۲۰۲۰ دارد

گلشیفته فراهانی نقش کوچکی در فیلم About Endlessness ایفا کرده است

۲ سال بعد از کسب شیر طلای جشنواره فیلم ونیز توسط روی اندرسون فیلمساز صاحبد سبک سوئدی، این فیلمساز این روزها در استودیوی خود در استکهلم سوئد سخت در حال آماده سازی مقدمات فیلم جدید خود است. فیلمی که گفته می شود تا سال ۲۰۱۹ آماده اکران عمومی خواهد شد.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی، روی اندرسون، سینماگر سوئدی ۲ سال پس از کسب شیر طلا از جشنواره ونیز برای فیلم «کبوتری برای تأمل در باب هستی روی شاخه نشست» در حال آماده سازی برای ساختن فیلم سینمایی جدید خود است.

طبق گزارش های رسیده هنوز اندرسون نامی برای فیلمش انتخاب نکرده است. اما به عناوینی از قبیل «در باب بی پایانی»، «در باب پایان ناپذیری» و البته «در باب پایان ناپذیری شرایط انسانی» فکر کرده است. این فیلم قرار است که تا چهارمین قسمت از سه گانه زندگی این فیلمساز سوئدی باشد. قسمت های قبلی این سه گانه عبارتند از «آوازهایی از طبقهی دوم» (۲۰۰۰)، «شما، زندگان» (۲۰۰۷) و «کبوتری برای تأمل در باب هستی روی شاخه نشست» (۲۰۱۴).

اندرسون به اسکرین دیلی گفته که فیلم جدیدش را در قالب ایپزودیک خواهد ساخت. او ادامه داده که فیلم جدیدش را در راستای نگاه ابزوردش به شرایط حاکم بر انسان معاصر نوشته است.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *