بررسی گوشی گلکسی فولد ۵G

[ad id='39844']

 

نخست اضافه شدن درپوش هایی به لبه های بالایی و پایینی لولا برای مهر و موم کردن لولا و جلوگیری از ورود ذرات غبار به زیر آن که در عملکرد لولا اختلال ایجاد می کردند و در نهایت باعث ایجاد ترک در نمایشگر می شدند.

در نسخه قبلی این موبایل همچنین لایه محافظ ویژه ای روی صفحه قرار داشت که تمام کل فضای نمایشگر را نمی پوشاند و به همین خاطر کاربران به راحتی میتوانستند آن را جدا کنند. در این نسخه لایه محافظتی مذکور کل سطح نمایشگر را پوشش می دهد و امکان جدا کردن آن توسط کاربر وجود ندارد.

سامسونگ همچنین چندین ورقه فلزی را داخل بدنه دستگاه کار گذشته که حس استحکام بیشتری به آن می بخشد و تشخیص قطعات موجود در بدنه را حین ضربه زدن به بدنه دشوارتر می کند.

علاوه بر این خلا میان لولا و نمایشگر نیز کمتر شده و در نتیجه با بستن نمایشگر قطر کلی بدنه گلکسی فولد نیز کمتر می شود.

در کره جنوبی، سرزمین مادری، این گوشی تاشو صرفا در نسخه ۵G با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت قابل خرید است و اپراتورهای این کشور از امروز پیش سفارش خرید آن را دریافت می کنند. قیمت تعیین شده برای این موبایل ۲۰۰۰ دلار آمریکاست و سامسونگ برنامه ای تحت عنوان فولد ادونتیج پلاس (Fold Advantage+) را هم برای خریداران طراحی کرده که سالانه ۷۰ درصد از هزینه تعمیر نمایشگر را پوشش می دهد.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *