نقدها و نمرات فیلم دانتون ابی

[ad id='39844']

[quote]واکنش منتقدان رسانه های مشهور سینمایی به فیلم درام دانتون ابی[/quote]

 

فیلم درام دانتون ابی محصول کمپانی فوکس فیچرز مدتی است اکران سراسری خود راآغاز کرده و به تازگی اولین نظرات منتقدان درباره این فیلم منتشر شده که در ادامه می توانید ملاحضه کنید

 لس آنجلس تایمز

با اینکه فلوز و همچنین کارگردان اثر یعنی مایکل انگلر تمام تلاش خودشان را کردند که داستان برای تازه واردها هم جذاب و درگیر کننده باشد، اما ارتباط عاطفی و وابستگی‌ای که در این مجموعه وجود دارد، درست همانند همان حسی است که در سری فیلم Harry Potter (هری پاتر) و مجموعه Avengers (انتقام جویان) وجود داشت؛ این ارتباط احساسی برای افرادی که از همان ابتدا در این دنیا بودند، قوی‌تر از تازه واردها حس خواهد شد.

 ای وی کلاب

نسخه سینمایی داستان دانتون ابی درست همانند نسخه تلویزیونی، جذاب، درگیرکننده و چشمگیر است. اما اصلا کامل و بی‌نقص نیست و به نوعی به پای نسخه تلویزیونی نمی‌رسد.

امپایر

اثر درامی آرام که هیچ چالشی ندارد و فقط برای افرادی است که از قبل می‌دانند که آن را دوست خواهند داشت. این فیلم یک اثر نوستالژیک و جذاب است که کشور انگلیس را از زاویه خاصی نشان می‌دهد؛ زاویه‌ای که در آن این کشور اصلا آنطور که تصور می‌شود، بی‌گناه و مظلوم نبوده است.

 نیویورک پست

اگر جولیان فلوز به جای این فیلمنامه، داستان یک قسمت ویژه کریسمسی آرام دیگر را می‌نوشت، خیلی بهتر از حالا می‌توانست رضایت طرفداران را جلب کند.

 

 

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *