معرفی انیمیشن Wonder Woman Bloodlines واندروومن : رد خون

[ad id='39844']

[quote]در این مطلب نگاهی خواهیم انداخت به انیمیشن جدید ابرقهرمانی بردران وارنر با نام واندروومن : رد خون[/quote]

کمپانی برداران وارنر بر خلاف دنیای سینمایی دیسی انیمیشن هایی که بر اساس شخصیت های کمیک بوکی دیسی تولید تولید می کند همیشه زیبا و دیدنی به طور مثال آخرین انیمیشن آن یعنی بتمن : هاش که از کمیک تحسین شده شوالیه سیاهپوش با همین نام اقتباس شده است اکنون این کمپانی انمیشن جدیدی در مورد پرنسس آمازون تولید کرده با نام Wonder Woman Bloodlines که قرار است در سال ۲۰۱۹ پخش شود و در این مطلب به بررسی آن می پردازیم

صدا پیشگان انیمیشن Wonder Woman Bloodlines

 دی سی اسامی صداپیشگان این انیمیشن را نیز منتشر کرده است. روزاریو داوسون نقش دایانا را برعهده خواهد داشت و جفری داناوان نقش استیو ترور را ایفا خواهد کرد. آدریانا مور در نقش اتا کندی، نیا واردالوس در نقش جولیا کاپاتلیس و کری سامر نیز در نقش هیپولیتا سخن خواهند گفت.

و البته این انیمیشن دارای چند شخصیت دیگر نیز می باشد؛ مانند سیلور سوان با صداپیشگی ماری اوجروپولوس، چیتا و جایگانتا با صداپیشگی کیمبرلی بروکس، فردیناند با صداپیشگی مایکل دورن، لید بندیت با صداپیشگی ری چس، دکتر سایبر با صداپیشگی موژان مارنو، دکتر پویزن با صداپیشگی کورتنی تیلور و در آخر ورونیکا کیل با صداپیشگی کونستانس زیمر؛ انیمیشن Wonder Woman Bloodlines اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

خلاصه داستان انیمیشن Wonder Woman Bloodlines

دایانا، پرنسس آمازون از سرزمین تمیسکیرا، تصمیم می گیرد خلبان جنگی استیو ترور را نجات دهد؛ تصمیمی که چه دنیای او و چه دنیای ما را تغییر می دهد. به عنوان یک نماینده و یک جنگجو، مردم بخشنده و رئوفِ زمین لقب واندرومن را به او اعطا می کنند. هرچند قلب او درست به اندازه‌‌ی اراده‌اش قوی است. قهرمان جدید زمین تصمیم می گیرد به دختری جوان و آشفته که در دام گروهی مرگبار گیر افتاده است کمک کند؛ گروهی با نام .Villainy inc! خود را برای یک ماجراجویی هیجان انگیزِ پر از مبارزات مرگبار، اسطوره های کهن و عجایب آماده کنید.

 

[ad id=”26607″]

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *