فالوورهای صفحه اینستاگرامی حسن ریوندی از ۱۰ میلیون گذشت

[ad id='39844']

[quote]تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامی حسن ریوندی از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرده و او اکنون بیشترین فالور را در میان ایرانیان دارد به همین بهانه صفحه اینستاگرامی او را بررسی می کنیم[/quote]

 

. ریوندی کار خود در اینستاگرام را حدود چهار سال پیش آغاز کرده است و از آن زمان تاکنون موفق شده به این رقم نجومی فعلی یعنی ۱۰.۳ میلیون دنبال‌کننده برسد. روند حرکتی او هم جالب بوده است. تقریباً یک سال بعد از فعالیت موفق شده یک میلیون دنبال‌کننده داشته باشد، کمتر از ۹ ماه بعد به دو میلیون دنبال‌کننده می‌رسد، حدود ۹ ماه بعد باز هم میزان دنبال‌کنندگانش دو برابر می‌شود و به چهار میلیون نفر می‌رسد و کمتر از یک سال بعد ۸ میلیون نفر را هم رد می‌کند.

. حتماً شما هم این سؤال را دارید که آیا در میان این دنبال‌کنندگان، پروفایل‌های فیک یا ربات هم دیده می‌شود یا نه. پاسخ به روایت سایت HypeAuditor که اطلاعات حساب کاربری ریوندی را به ما داده مثبت است، این سایت می‌گوید که نزدیک به ۲ میلیون نفر از این میزان، واقعی نیستند و ضمناً ۱۳.۳ درصد از کل اکانت‌های دنبال‌کننده ریوندی را مشکوک دانسته است. هر چند که برخی معتقدند که ممکن است این رقم بالاتر باشد و همیشه این حرف محمد امین کریم‌پور، اینفلوئنسر جوان را در مورد ریوندی نقل می‌کنند که “عمو حسن سلطان فیک” است. با این‌حال، ریوندی به موفقیت بزرگی رسیده و توانسته رتبه ۳۰۰ در جهان و رتبه اول در ایران را کسب کند.

. آمار و ارقام ما نشان می‌دهد که ۸۶ درصد از کل دنبال‌کنندگان حسن ریوندی از ایران هستند و بعد از آن کشور‌های فرانسه، هند، اسپانیا و ترکیه در رده‌های بعدی قرار دارند. البته ریوندی در صفحه خود، اساساً پست غیرفارسی ندارد و حتماً این افراد از ایرانیان یا فارسی‌زبانان مقیم این کشور‌ها هستند. از نظر شهری هم ۳۰ درصد از دنبا‌ل‌کنندگان ریوندی اهل تهران، ۹ درصد اهل مشهد، ۷ درصد اهل شیراز، ۶ درصد اهل اصفهان و ۴ درصد اهل کرج هستند.

. مردان بیش از زنان، ریوندی را دنبال می‌کنند و نسبت جنسیتی در صفحه او تقریباً دو به یک است. بیشترین میزان دنبال‌کنندگان ریوندی، مردان ۲۵ تا ۳۴ ساله هستند و بعد از آن هم مردان ۱۸ تا ۲۴ ساله.

.میانگین تعداد لایک در صفحه ریوندی ۵۵۰ هزار لایک و میانگین کامنت او ۷ هزار و ۶۰۰ نفر هستند و از نظر میزان مشارکت کاربران در صفحه، او عملکرد مثبتی دارد. با این‌حال سرعت لایک گرفتن او از سایت HypeAuditor، به نسبت میزان دنبال‌کنندگان او مطلوب نیست و پایین است.

اما سؤال جدی این است که این همه آمار و ارقام برای چه توسط ریوندی کسب شده است؟ مگر او در صفحه خود چه می‌کند. مطالبی مثل اینکه او طنز می‌سازد یا اینکه او سرگرم کننده است، کاملاً بدیهی به نظر می‌رسد و باید به‌جز این به‌دنبال مسائل دیگری گشت.

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *