بیوگرافی و سوابق هانده ارچل بازیگر فیلم مست عشق

[ad id='39844']

[quote]هانده ارچل ستاره سینمای ترکیه، در فیلم سینمایی «مست عشق» ساخته حسن فتحی نقش کیمیا را بازی خواهد کرد[/quote]

 

هانده ارچل در ۲۴ نوامبر ۱۹۹۳ در استانبول ترکیه متولد شده است، وی از جمله بازیگران دو رگه ، دارای پدری ترکیه ای و مادری آلمانی می باشد و تنها یک خواهر کوچکتر از خودش به نام غمزه دارد.

ارچل دارای لیسانس هنر از دانشگاه دولتیه هنرهای زیبایی معمارستان ترکیه می باشد و به خاطر چهره جذابش علاوه بر بازیگری و اجرا به عنوان مدلینگ نیز فعالیت می کند.

وی اولین بار با بازی در سریال مدرسه دیوانه به بازیگری شناخته شده در میان مردم تبدیل شد، در حالی که قبل از آن در سریال درخت زندگی حضور پیدا کرده بود، اما نقش آفرینی در سریال دختران آفتاب نقطه عطف بازیگری ارچل محسوب می شود و بازی در این سریال در نقش سلین شهرت و محبوبیت فراوانی را برای وی به همراه داشت.

او در سال ۲۰۱۶، در سریال «عشق حرف حالیش نمیشه» در نقش مقابل بوراک دنیز حاضر شد و در سال ۲۰۱۷ در سریال «مروارید سیاه» ایفاگر نقش هازال بود.

هانده ارچل در سال ۲۰۱۵  با اکین مرت دایماز بازیگر ترکیه ای به مدت دو سال، وارد رابطه عاشقانه ای شد، اما سرانجامی نداشت و آن دو در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند و از سال ۲۰۱۸ رابطه جدیدی را با مورات دالکیلیچ خواننده ترکی شروع کرد.

مورات دالکیلیچ موسیقی دان و خواننده ۳۵ ساله و متولد ازمیر ترکیه می باشد که از سال ۲۰۰۸ تاکنون در این حرفه فعالیت می کند، وی از ۱۵ سالگی نواختن پیانو را فرا گرفت و نیز اولین گروه خود را تشکیل داد. وی در سال ۲۰۱۵ با مروه بولگور بازیگر معروف ترکیه ای ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۷ آنها از هم جدا شدند. او هم اکنون نامزد هاندل ارچل می باشد.

[ad id='39844']

1 دیدگاه دربارهٔ «بیوگرافی و سوابق هانده ارچل بازیگر فیلم مست عشق»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *