تجاوز جنسی محسن لرستانی و محکوم شدن به افساد فی الارض

[ad id='39844']

[quote]محسن لرستانی خواننده کرمانشاهی به دلیل انتشار چت های خضوضی خود در پیج اینستاگرامی به افساد فی الارض محکوم شد و دادگاه او به زودی برقرار می شود [/quote]

 

پس از انتشار خبر دستگیری محسن لرستانی از سوی خبرگزاری‌ها، سید کاظم حسینی در گفتگو با یک رسانه فارسی زبان خارج نشین به شرح جزئیات ماجرا پرداخت و گفت: چت‌های خصوصی لرستانی دلیل دستگیری و صدور چنین کیفرخواستی بوده است. او همچنین تاکید کرد: هیچ اتفاق فیزیکی‌ای رخ نداده است.

حسینی در پاسخ به این سوال که منظورش از اتفاق فیزیکی چیست، گفت: منظورش رابطه فیزیکی است، ولی از توضیح بیش‌تر خودداری کرد.

او با اعلام این‌که هر کس در عالم خصوصی خودش چت‌های خصوصی دارد، در پاسخ به این‌که چطور این چت‌ها سر از جایی در آورده که باعث دستگیری لرستانی و صدور کیفرخواست با اتهامی سنگین برای او شده است، گفت: «شاید برخی افراد دسترسی پیدا کردند. به هر حال لرستانی ادمین هم داشته است و مرتب گوشی تلفنش در اختیار خودش نبوده است.»

حسینی همچنین با اشاره به اینکه در این پرونده چند نفر دیگر هم درگیر شده‌اند، گفت که در ارتباط با وضعیت پرونده آن‌ها نمی‌تواند اظهارنظر کند، اما گفت که این پرونده ناخواسته به پرونده دیگری وصل شده است.

 

[ad id='39844']

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *